Idolhotellet!

Hej Bloggen & Alla läsare, förlt om jag inte har bloggat på fem dagar ungefär, men jag har inte gjort någonting bara vart ute och så. Men nu till de jag skulle till.
Mobilklockan ringer vid halv tio, jag går upp och klär på mig, sätter mig framför datorn eftersom jag älskar att sitta vid datorn på morgorna när päronen jobbar! Sedan fårjag ett sms av Linnea att jag ska komma till Idolhotellet, jag sminkar mig lite snabbt och hämtar remsan. Sedan åker jag till Skanstull och ser Linnea och dom där inne, lite folk var det ju inte !?
Söta folket som var där heter ju Linnea, Sanna, Amanda, Julia,Sara, Lina, Saga & ukka ;D
Senare så ser jag Linnea franzén & Angelica :)
Efter några minuter ungefär 10 minuter så säger  Linnea att Mariette sitter där nere, jag ville gå dit men väntade tills hon kom istället. Så när hon kom så sprang alla ut först viste jag inte varför, sedan fattar jagatt det var Eddie, Erik, och Rabih som kom.  Jag ficksjälvklart Mriettes autograf & en bild me henne.
Så här såg det ut när jag fick autograf  bild=D

Här skriver mariette sin autograf till mig :)

Här e Mariette och jag, jag ser helt ful & Miffad ut på bilder som vanligt!
Sedan när eddie och alla andr kom och fansen med så fastnade de i den där snurr grejen xD

Så ser det ut när de fastnar där inne haha! :)
Alltså jag vet inte hur jag ska förkara dagen, men den har varit helt underbar med tjejerna <3
Jag glömmer inte en sån här dag, det går inte <3

Jag orkar tyvärr inte skriva mer >:
TACK FÖR DAGEN TJEJER<3 :*



//→αηgєℓιι¢αнн←

Kommentarer
Catherine

men vafan du träffar kändisar hela tiden, blit lite avis nu hahah lycko dig..



love u sister ha det bäst !

2009-10-30 @ 09:15:38 | http://caathyn.blogg.se/
Angelica

haha Cathy <3

men de är bara åka till hotellet oc vänta :)

<3

Love you syster <2

2009-10-30 @ 15:46:43 | http://angeliicahh.blogg.se/
Johanna

åhh så himla underbart att bara kunna gå dit o träffa erik!! åhh :D men du blev ju fiiin på bilden mä mariette!! lixom mycket finare än hon ^^

2009-11-08 @ 12:09:35 | http://illbeme.blogg.se/
Angelica

Sv: Johanna.



NEEJ:o

Mariette e finare :)

2009-11-10 @ 07:56:02 | http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback