Ett sent blogginlägg kanskse ?

Hej Alla läsare! Tänkte skriva lite, just nu är jag extremt irriterad på att Nicklas åkte ut, han fick inte åka ut ju, jag gillar honom så jäkla mycket, han var ju som nya Johan eller nått!...
Jag sitter hemma hos Mikka och ska sova här, har inte varit i skolan idag heller, vet inte varför orkade inte gå upp för jag var så jäkla trött, sen hade jag geografi prov idag på 46 länder eller nått. Europa länderna eller vad det nu är, och hur ska jag kunna komma ihåg alla dom ? Jag tränade typ 2 timmar igår och förrigår, men sedan när pappa fågade mig frågor så svarade jag men det gick inte så bra om man säger så. Jag har ingen aning om var Mikkan gör just nu, jag tror hon är där nere och äter eller nått annat trevligt medans jag sitter i hennes rum och lyssnar på musik. Jag har fått en ny favorit, mobba mig inte för det nu bara xD.. Men de är Patrik Isaksson, mina favortilåtar är - Du får  göra som du vill
och Hos dig är jag underbar.. Jag sitter och drogar låtarna just nu, haha. Har ingentning bättre för mig heller, men men.
Eller jo svara på alla mina Kamrat meddelanden i inkorgen haha, när jag loggade in hade jag visst 56 stycken, aldrig fått så många ? Shit.. Men men så går det om man skriver på Profilen "skriv innan du går" haha.. Men de är kul att läsa vad folk har skrivigt och så, men om det är te.x perversa grejer och så, så ignornerar jag det...
Till ett annat ämne nu eller nått, det är lov nu, och snart kommer bilddagboken säkert komma upp med Halooween grejerna igen, ni vet om man smsar nått så kommer det ett spöke på vissa bilder och ett spöke som vissningsbild, det var irriterande.. Men jag smsade och gjorde på mig själv för att se hur det blev för ingen ville göra på mig >:
Hahah, okej idag skulle jag inte bry mig eller nått om de hah.. Längtar tills Onsdag och tills senare idag, det är ju lördag idag för klockan är 00:40 och när jag e klar är klockan nog ett eller nått inte vet jag.. Juste, varför jag längtar tills sednare idag det är för att brow Pierre kommer med  Therese och Marcus, ni vet min SÖTA brorson. Oh jag längtar tills på onsdag eftersom då kommer världen bästa flicka Alexandra kommer hit till stockholm! Gud vad jag längtar, äntligen får jag träffa henne, jag har längtat som en galning..
Sen så längtar jag tills 4 mars 2010 eftersom då är de ju Toki Hotel konserten, men jag måste lyda mamma annars kommer jag inte få gå på den >: jag måste städa, sköta skolan, komma hem i tid när jag ska äta och eftermaten om jag går ut komma hem den tiden som säger då, och gå bort från datorn när mamma säger till.
Men jag e så Lame när det gäller städa mitt rum, jag hatar att städa, men måste men vill inte om man säger så och orkar inte jag e lat xD.. Men aja ja måste ha snyggt i  mitt rum, det är inte så stökigt i mitt rum mamma vill bara att jag ska ploka undan i min korgstol som ja har kläder i, men ja har fullt med kläder i mina byror.. :S Får väl rensa i gen  rensade sist 2 påsar med kläder.. Aja borde nog vara lite Social med Mikka nu, föresten så HAPPY HALOWEEN WITCHES BITCHES! :D
8:
Kolla in Mina kompisars gemensamma blogg
  
www.bffworld.blogg.se
>www.bffworld.blogg.se

//→αηgєℓιι¢αнн←
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback