Måndag & Vänner <3

Måndag och en ny dag, kom precis hem från skolan, morsan och farsan är på ett möte i min brors skola så jag kan sitta vid datorn en stund. Tänkte dra till mormor, jag måste umgås lite med henne nu för tiden innan det blir försent, jag vill liksom inte ångra att jag aldrig var med min mormor när hon är död. Det blir inte kul.
Jag har också märkt att jag verkligen har underbara vänner, som jag kan lita på, men inte exakt vilka som helst man kan lita på, men bara jag tänker elelr skriver namnen så saknar jag dom otroligt mycket :(


Jag vill bara säga det att jag verkligen älskar er ni betyder så otroligt mycket, ni är dom man verkligen kan lita på, jag saknar er jätte mycket! Även om jag inte träffat 4 av er så saknar jag er ändå, och med dom andra har det varit så kul att vara med att man inte vill att ni ska dra hem och så, jag har verkligen inset att ni är de finaste vännerna man kan ha, ni ställer upp och ja allt, jag kan inte förklara med ord alltså ni betyder verkligen så mycket, jag skulle kunna sitta och skriva i en evighet om hur underbara ni är.
Alexandra
Linnea
Sandra
Julia
Saga
Sanna
Sofie f
Zara

Eijla
Hedda

JAG ÄLSKAR ER!
<3

ILY




Ni ÄR UNDERBARA <3
JAG ÄLSKAR ER!

Kommentarer
sofie ♥

jag vill verkligen träffa dig!

älskar dig <3

2009-10-05 @ 16:29:34 | http://sofiepalm.webblogg.se/
angelica

Jag vill träffa dig också <33333

ily to Sofie ;D

2009-10-05 @ 16:35:28 | http://angeliicahh.blogg.se/
sanna

aaw jag älskar dig! <3

2009-10-05 @ 17:02:57 | http://liksomsanna.blogg.se/
Iza

Varför är inte jag med?

2009-10-10 @ 17:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback