äntligen lördag

Äntligen Lördag, vaknade som vanligt, idag så är jag hos min storebror och gullar med lillen Marcus;D
Världens bästa brorson! Han är verkligen urgullig, jag vet inte vad jag skulle göra om de hände honom någonting, Marcus har förändrat mitt liv, och det är jag glad för....

Jaha nedräkningen går bra, längtar som fan är skit peppad för konserten som är om 6 dagar, Bring me the horizon! Hell yeah!..
Även så längtar jag tills året 2010 i början av året skulle Tokio Hotel komma till sverige, gissa vem som ska gå då!?
Jo jag, jag måste ha biljetter, och jag måste även börja fixa mitt rum mer, mamma hatar att mitt rum är stökigt hela tiden haha! Men jag hatar att städa så jag skippar det när de är mycket, men just nu är jag ju hos min bror och kan inte städa, och min andra bror kevin är hemma och jag var tvungen och låsa mitt rum...

Och nu till något annat ämne.

Jag har fortfarande inte fått tillbaka min mobil från emelie, gah! Jag ska ringa henne och snacka med henne seriöst när jag får pengar, om hon inte tänker ge tillbaka den då måste jag anmäla henne!
Jag hatar personer som ska vara såna..!
Anyway snart är maten klar ;)
och ja ska mata lillen :D
(baby mat)
Saknar iza också, men vad ska jag göra åt saken när hon hatar mig, jag kan inte göra så mycket mer än vad jag gjort om hon inte vill vara min vän eller veta av mig mer måste jag börja acceptera det, även om detr är väldigt svårt för mig att kunna acceptera det, men men. Nu tänker jag inte haka in mig på det mer..
Jag vill bara få slut på allt som inte kan bli bra, och även måste jag börja gå ned i vikt, men de går inte så jätte bra , okej jag hatar att idrotta och sånt, men jag måste försöka gå ned i vikt..
Anyway
sitter och kollar på fotboll och hockey med pappa och Pierre..
Bara för jag inte har någonting annat för mig. Eller jo, nej juste jag har redan läst min FRIDA tidning som jag köpte idag, jag kan inte sitta och glo på Johan Palm postern i den i timmar heller, haha!
Juste Idol nicklas gick vidare ;D
Fan vad glad jag blev, mamma fickl lite damp att jag skrek haha mer vad ska jag göra åt de då ? jag fick ju en shock haha..
Sedan mamma bara "Du kan inte skrika åt båda Johan och han!" och jag svarade inte på mammas fråga förän hon gick ut ut mitt rum sedan så sade jag "Det kan jag visst, dom e ju snygga och bäst haha!!"
....
 
Körslaget idag också! 20.00
Juste! jag såg Jesper & Andreas igår. första gågen jag såg Jesper irl han är ju ursnygg! Jag kunde inte slita blicken ifrån att kolla på honom när jag var i fryshuset med Jannika ;D
De var väl allt för idag!

Komentera lite va om du kollar in min blogg ;D Tråkigt utan komentarer..!
//ANGELIICAHH.

Kommentarer
Iza

Ring mig.

2009-10-10 @ 20:11:23
Ella

jag har oxå johan palm affishen från frida! :D o srry för jag nt kommenterar så mkt:( mvohahaa jag såg dig idag! x)

2009-10-12 @ 20:02:37
Angelica

haha :D jag har en sån i mega poster ;D

jag vet du va så jäkla söt :D

2009-10-12 @ 20:38:01 | http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback