Äntligen fredag

Ny dag nya trubbel..
Tjennare!  Ja vad ska jag skriva om, snart är det helg och vintern börja närma sig med framsteg!
USCH jag hatar vinter det är det värsta jag vet, SOMMAR TACK!
Jag saknar Sommaren otroligt mycket, alla möten med Johan & Henrik, jag har träffa Johan 4 ggr under sommaren tror jag det var om de inte var 3. Först Thephone huse sedan grönan dagen efter :D
Jo de är tre stycken sedan grönan igen med Sanna Julia och många söta så underbarn :D
Juste! Det är Fredag idag kom jag på, snart är det helg!!

Datorförbud hemma pga av att jag rökte i skolan -.-
Vafan skolan får inte ta mina cigg, det är liksom mina privata grejer!


//Angeliicahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback