8 Oktober & Migrän

Hellu, jag skrev ingenting igår eftersom jag har fortfarande datorförbud, men jag fick sitta här ett litet tag, det har varit lite jobbigt under veckan kan man väl säga, orkar inte ta upp det.  Men men..
Jag hade migrän igår! D: INTE KUL ALLS! Migraän anfall som vanligt =Jag får migrän och spyr!
Jag hatar att spy!
Min bror trodde jag hade vintersjukan xD
så han blev lite rädd haha!
Men det är över med min migrän nu! Jag hatar migrän! Det hjälpte inte med en eze tablett heller!
Fyfan va jag hatar att ha migrän..
Anyway!
Idag är det en vecka kvar tills jag ska se bmth! (9 oktober)
Men ska dra nu ska kolla påidol!

NICKLAS ÄGER!


Kommentarer
janniiika

han e så snyggg <3

2009-10-11 @ 17:06:46 | http://janniiikas.blogg.se/
angelica

Jag vet ;D

2009-10-11 @ 18:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback