16 Oktober va bäst!

Sitter i skolan på Lunchrast, tänkte skrva lite om i Fredags har inte hunnit göra det än, som sagt jag vaknade på morgonen gick upp som vanligt åt lite frukost och drog till skolan, efter jag hade slutat så åkte jag till media markt och köpte en digitalkamera eftersom jag ville ha en egen kamera som jag kan fota på konserten. Sedan när jag kom hem så kom jag på att jag hade glömt minne till min kamera, så jag och pappa åkte tillbaka och köpte ett minne till min digitalkamera, sedan fungerade den som vanligt ;D
Sedan ringde jag Emelie och hon sa att jag skulle komma hem till henne och jag gick dit, och sa hejdå till mamma och pappa.
Sedan när jag kom dit hälsade jag på två personer ja inte visste vilka de var, dom hetter Peter & Emelie :p
Söta personer också, dom skulle också följa med till bmth, kul ju!
Sedan åkte jag Emelie L och Emelie S och Peter till Liljeholmen sedan träffade vi fullisen Magnus! Haha han var ju rolig!! Haha folk glodde på oss när vi pratade med oss, men skit samma han var i alla fall trevlig så det är lungt, snäll e han också.
Sedan köpte jag mat från donken och Emelie L sa att jag skulle skynda mig men jag vilel bara hämta ett sugrör, så dom var i tvärbanan nä jag kom ut från donken..Hah Fail!
Sedan lade jag ned min mat i min väska och åkte till dit jag skulle av, tyvärr så kommer jag inte ihåg vad stationen hette, men gick av där i alla fall och sedan gick jag till klubben/fryshuset, det var så jävla mycker folk, ungefär 650 personer eller nått. De tog ganska lång tid för att komma in dt var jätte lång kö där ute de tog 20-25 minuter för mig att komma in, Emelie L undrade hur jag kom in så fort eller nåt, då svarade jag att jag bara ställde mig någonstan i ledet (Inte längst bak) så jag kom in snabbare än dom. Juste Emelie & Emelie & Peter skulle också träffa Teo, hehe.
Aja sen när jag kom in så blev de varmt och skönt. Jag längtade tills dom öppnade dörrarna där inne sedan när dom öppnade blev jag jätte glad (:
de tog inte lång stund innan Herbrightskeis började spela :D
Sedan var de Adepts tur som förband dåra, då gick jag och Emelie S ut och tog luft :P
Sedan så står Petter & Jolle därute i Herbrightskeis där, jag blev först lite blyg och ba ska jag fråga eller itne ? sedan när Petter hade gått in frågade jag Jolle om jag kunde få ta bild med dom, då sa Jolle javisst ska jag hämta Petter ?
Då svarade jag självklart ja :D
Sedan så tog Emelie bild på mig och Jolle & Petter <3
de blev 2 bilder..
Sedan fotade jag Emelie med dom också..
Sedan så hade jag missat hela Adept, aja de var värt de xD
sedan så kom vi in och då såg man hur Oli kommer ut och jag fick lite damp och bara Oli! <3'
Sedan börjar alla och skrika ochh hojja :D
Sedan börjar dom spela första låten är ju då Chelse smile ;D
Jag börja ju sjungskrika på den som alla andra gjorde.
Ja och sedan börja jag hoppa och allt, fyfan vad bra det var.
Jag vill tillbaka! Jag saknar det så otroligt mycket, världens bästa K-O-N-S-E-R-T- E-V-E-R- M-E-D- O-L-I-V-E-R S-Y-K-E-S <3!
Angelica is happy ;D
And i love Oliver<3 (A)
Okay everyone do it ;D
sedan när jag var på väg hem  så kollar jag igenom nästan alla bilder, sedan råkar jag trycka på FROMAT och sedan Yes seda försvann alla bilder och jag fick damp att jag nästan började gråta!
ALLA MINA BILDER PÅ OLIVER OCH JOLLE&PETTER GAAAAAAH!
WÄH >:
ANGELICA SVENSSON ÄR KLUMPIG!
JAG HATAR MIN KAMERA!
JAG VILLE INTE ATT DOM SKULLE FÖRSVINNA JAG TRODDE DE VAR FORMAT PÅ BILDERNA! INTE FORMATERA OM! GAAAAAAAAAAAAAAAH!!
>:

ursäkta avbrottet där xD Hahh men de var väl allt ?
Eller NEJ AHLEMmin kompis RÖRDE OLIVER PÅ MAGEN OCH HANS TRÖJA GAH OMG JAG VILL OCKSÅ!
<33<3<3<3<3<3 JAG VILL TILLBAKA <3


//ANGELIICAHH


Kommentarer
juno

söt blogg

2009-10-21 @ 16:18:39 | http://jjuno
Angelica Svensson

tack tack <3

2009-10-21 @ 22:05:52 | http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback