Fredag 27 Februari!

Hej hej! Sorry har inte hunnit skrivigt någonting, har inte hunnit,
Juste jag ska berätta om dagen!
vaknade halv nio för at gå upp och duscha, för att fixa mig i ordningför att jag ska träffa Edd och Skalet! <3
De åkte hit till Vårby Gård ツ
Vi åkte in till stan och vi var där inne ungefär vid 11-12 tiden.
Vi gick till åh vad heter dendär affären nu?
kommer inte ihåg men vi var i en affär som de hittade roliga brillor i ツ
hööhö
Ja så såg de ut hahah
så kul det va att vara med Edd och Skalet <33
Sen efter den butiken gick vi till Shock
vi var där inne ungefär 15 minuter haha
Anyway vi efter att vi vart inne på Shock gick vi till Pukt Shop.
På vägen dit så träffade jag min kusin Malin,
kännde inte först igen henne, hon frågade om mit mobilnummer och så fick hon det :D
JUSTE! JAG HÖLL PÅ ATT GÅ IN I EN BIL OCH EN PAPPERSKORG NÄR VI VA I STAN
hahah
Sedan kom vi till punkt shop och morsan ringde hon bara
- Hej Angelica är du uppe ?
- Hej Ja de e jag
- Vad gör du då ?
- Eh är i stan.
- Får du vara de då ?
- Jag vet inte,
- Nej de får du inte! Du måste fråga innan du åker så man inte blir orolig.
- Okej förlåt,
- Vilka är du med ?
- Edd & Skalet från min fest nör jag fyllde år, du vet hon som hade tuperat hår ツ
- Jaha okej, men va inte inne förlänge du ska vara hemma vid 4 tiden.
- Okej då.
- Bra gumman.
-mm hejdå <3
- Hejdå gumman
.Skalet köpte handklovar och Skosnören på Punkt Shop de var gröna & orange.
Vi sate oss på trappan inne i t-centralen för skalet skulle fixa sina skor . Sedan när vi var klar så kom väktarna och bara
-Ni får inte sitta här. Varför är ni inte ute när de e så fint väder ?
öh fint väder ? :S
sedan så smsade jag Kersrin om hon ville träffa Edd och Skalet.
Visst svarade hon.
Skalet köpte en enkelbiljett och sedan åkte vi till Vårberg vi gick till tippen och träffade Kerstin, Maria , Frank och Robert. Sedan gick vi upp för tippen och jag orkade inte gå upp men gick upp ändå xD
Liksom de e högt.

Det ser ut dom en liten bake upp men de är de verkligen inte..
Men utsikten är väldigt fin :D

jag ser faktist mitt hus här ifrån :D
Okej jag vet att ni gillar utsikten xD
Hahah
Ni ska få sen en till bild som e bättre den är faktist fin ツ

hööh inte så jätte bra men har finare på min mobil me orkar inte ladda in dom just nu gör de senare tror jag


så idag har vi haft jätte kul :P
Vi värmde oss i bowling hallen en bild på de med kommer <3

på bild är de Robert (Skinnhead) Maria & frank
& edds lilla vit sak xD
Hahah <3

Sen var alla tvungna att gå hem.. Vi följde med Edd & Skalet till tunnelbannan :)

D va allt :)
//ANGELiiCAHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback