♥Johan Palm 10 och 11 Juli (:


Hej, nu tänkte ja skriva om i Fredags och i Lördags! :)
Börjar självklart med Fredagen. Det kommer bli långt hoppas jag på, annars får de bli som det blir, haha


10 Juli!

Dagen börjar med att jag vaknar som valigt, går upp och äter lite frukost och fixar lite i mitt rum, kollar mobilen har fått meddelanden från Julia och Zara, de frågade om jag skulle på signeringen och jag svarade självkart ja! När jag var klar med det så tog jag mina Johan palm Cdskivor Emma lee singeln och My antidote albumet, när jag satt på tunnelbanan kom jag på att cdn var hemma, jag ville att Söt Johan skulles ignera min cd! Eller ah de e ju hans igentligen om man säger så, sen så när jag kom till T-centralen var jag inte så säker på vart de låg.
Så jag gick till The phone huse och frågade vart Johan skulle vara, sen så gick ja till en annan the phone huse de var inte där heller, (Suger på att hitta i stan) Så sa dom att de va någon gata som slutade på 3 jag frågade en random kille om han visste vart de låg så sa han vet du vart svampen ligger ? Då visste jag precis, jag sprang till T-centralen tog tåget mot Mörby centrum och gick av i östermalmstorg. Sen så fick ja meddelande av Julia dom sa att dom var vid gallerian så jag gick ju in där xD HAha men dom stod ju i ledet till The Phone huse där, så sen såg jag dom och sprang dit, jag hälsade på Julia Zara och Lina, Eijla var också där, alla kollade så konstigt på mig, haha inte konstig! Jag har ju typ inget hår, sedan kom Johan och jag fick ryck och råkade skrika! Haha. Sedan så sa dom att vi fick bilda kö utanför butiken, eftersom kunderna skulle kunna komma in och så. Sen ringde Sanna söt till mig och fråga om Johan hade kommit, men de hade han ju inte. Johan kom ut ungefär 14:15 eller nått, sen när det var min tur så prata jag lite me Johan,
Jag: Hej Johan!
Johan: Hejsan,
jag: Angelica med c
Johan: *signerar Till Angelica kram johan palm* med c ? de är många som har med c finns det några med k ?
Jag: Finns det säkert (: kan ja få en kram?
*KRAM*
Jag: Vi ses imorgon (:
Johan : Vart ska ja vara då ?
Jag: Grönan
Johan: Juste! (:
Sen gick ja ut och var skit glad, sen gick massor av fans, fast man fick gå in igen, och då fick johan signera min sko och mitt busskort sedan fick jag en mini johan :D Som de stod Till Angelica kram johan palm. As gulligt!
Sen när jag tog fram mitt sl kort så skrev johan Johan palm och sl på det där nere i kanten där det ska stå, så sööööt!
Johan: Sl :)
Sedan tog Julia kort med mig och Johan.
jag: *peka
Johan: Jaha foto :D
Gah min dag blev så underbar.
Sedan åkte JAg julia & Lina till T-centralen och gick till Donken, och Julia skulle träffa sin kille där,
så Jag Lina & Zara åkte hem till mig, satt i mitt rum en stund sen kom Zara på bästa idén! Men den tänker jag ju inte säga haha, för då kommer ju alla pröva! Och de vill vi liksom inte! (:
Sen var dom tvugna och dra, jag följde med dom till tunnelbanan och tyckte synd om Julia och Zara för dom inte kommer till grönan, det komme fan bli skit kul, ja längtar redan otroligt mycket.!


11 juli
Jah vaknar fixar i ordning mig och hoppas att johan kommer ihåg mig sen igår,
sedan smsar sanna och säger att hennes tåg går 11 nått så hon kommer in till stan 12, men de var visst inte så så jag väntade på henne ganska länge, men det var de värt :)
Sedan ringde hennes mamma och sa att hon hade tagit fel på tiden tåget gick 12 nått och kom in 13:09 så jag väntade på henne och sedan så kom tåget och Sanna kom gående jätte söt!
Sedan gick vill till t-centralen och vi fortsatte mot rockzone :) Vi köpte varsin klubba, sen köpte ja en korv för ja inte skulle bli så hungrig, sen så ringde min kontaktperson stina och fråga vart jag var så vi gick till t-centralen igen och Sanna och Stina gick och köpte engånsbiljetter och sanna behövde inte ens anväda sin haha,
det var fullt på bussen, när vi kom in till grönan när vi hade betallat och allt så när vi var i spanska trappan så hörde vi Johan repa på Emma lee och vi sprang självklart dit! Och skrek :D
hah senare så gick henrik och Johan till Extreme och vi följde efter och se vart dom skulle, fast jag ville åka Extreme då, så jag kom på att dom stod i ledtet till extreme jag sa hej till Johan och Johan hälsade tillbacka
Sedan så peresenterade Henrik sig och tog fram sin hand och bara Henrik, jag sade Angelica och log,
jag hoppades på att få sitta brevid dom, men de fick ja inte för de var en bitch som satt ivägen, hon hon bara det är upptaget här och ja tänkte vadå upptaget ? Sen fick ja gå och sätta mig på ett annat ställe >: Ja ville sitta i samma som johan ju, jag trodde den skulle vara läskig, det var den ju inte som jag hade förväntat mig, den var skit rolig, juste! I ledet på väg in nästan hörde jag Johan viska till Henrik typ * Hon i svart blont hår med Johan palm tröja är otrolig söt* och jag dog sanna såg att jag gjorde konstiga miner, sedan när jag kom ned från den så sa jag det till Sanna och hon bara VA!? och Johan kollade på henne och log som fan och sen skuttade han  iväg med Henrik, alltså han skuttade! Hah så jäävla söt!
Juste ni kan få en bild på Johan i ledet och när han Övade! :)
Johan repar :D
visst är han underbart söt! Jag kan inte leva utan Johans musik! Den är så jävla underbar seriöst!
Han är också underbar.
'
Kolla här! Här står snyggingarna i ledet ( : Så jävla snygga dom är, dom har snygga arslen också! :)
haha Okej vem tycker liksom inte de ? <3
Alla älskade ju att fota Henrik & Johans rumpor på Allsång :)
Så varför inte göra de nu ? (Sanna fotar Johan & Henriks rumpa) ( Johan märkte att Sanna fotade deras rumpa men sa inget) Haha så jävla söt!
Juste jag såg Emme & Millis där senare så såg jag Jennifer , ni vet Jennifer som vann Emma-lee grejen! (:
Hon ser verkligen otroligt trevlig ut, juste senare när de blev sänding så skrek jag ihäl mig när Johan var där :)
och resultatet idag blev Genomförkyld & Halsfluss.. haha Smart val ?  xD Nja vet inte, aja skit samma. Sen fick jag en blomma av Simon & Mattias tror ja de var eller en tjej fick den först och ja drog och hon fick bara halva stången av blomman i handen xD Haha jag bara YES! hah de va skit kul.
Jag tog i SIMON & ADAMS HAND! OMG JAG DOG! DOM E LIKSOM SÅ GRYMT SNYGGA HELA GRUPPEN !
<3
THE PALMZ N MY HEART FOREVER!
kolla på dom liksom!

Kolla bara på SIMON & ADAM, DOM E SÅ JÄVLA SNYGGA! GAH MAN DÖR FAN.

GRÖNALUDN 11 JULI 2009 EN DAG JAG ALDRIG GLÖMMER!


© Angelica Svensson!
Puss Angeliicahh. Komentera gärna.


Kommentarer
Sanna

bästa dagen ever <3

så bäst, jag dog när du sa att han hade sagt att jag va söt _

han är så jävla söt!

hela bandet är så otroligt underbara <3

THE PALMZ FOREVER <3

2009-07-17 @ 14:42:16
jennifer

nu har jag lagt ut bilder från grönan också. kolla gärna på dom:)

2009-07-20 @ 15:53:04 | http://jenniferlinnpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback