30de juni & 1a juli

Hej, eh ja som man ser så har jag inte skrivigt på länge. Men nu tänker ja skriva om mina dagar,
Tisdag 30 juni.. Johan palm  på skansen.
Dagen började med att ja frågade mamma om jag och hon kunde åka till skansen och se på Johan palm där, men hon sa nej, för att hon inte orkar höra på alla som skriker plus att hennes fötter skulle svullna upp i värmen. Sen fråga jag om ja fick åka själv då sa mamma nej. Och jag tjatade ungefär över 6 timmar på henne för att jag ville verkligen träffa Johan, sen ringde pappa mamma och de pratade om de o då sa de nej igen och jag blev så irriterad att jag började gråta eftersom jag kanske aldrig får träffa Johan mer, för ja inte ska till grönan den 11& 20de.. </3
Senare så kollade jag på skansen och när johan kom så skrek ja som vanligt, men mamma och pappa blev självklart irriterade, men jag förvarnade dom att ja skulle skrika. Men dom blev ändå sura. De ba de räcker om du skriker en gång. -.-
Ja bara O.o NEEJ?! JA E JOHAN PALM FAN DOM SKRIIIIIIKER ÖVERDRIVET MYCKET NÄR JOHAN KOMMER :)
så ni får faktist stå ut med det!..
Sen skrek ja JULIA! ZARA! JENNIFER!
Eftersom ja såg de på tvn :P sen när johan skulle sjunga allsång '
Växel hallå. Åh ja blev fan tårögd när Johah och Henrik sjöng den och när ja hörde när Henrik tog i skrek ja ihjäl mig mamma och pappa stängde av tv.n och ja satte mig vid datan och kollade där live :)
Senare när jag hörde att amn kunde chatta med johan 21:30 på svt.se så blev ja fett glad. Fast ungefär 21:15 så plingade det på dörren  & jag bara skrek KERSTIN!
så när ja öppnade så var det hon jag ba way.. Fast i mitt huvud blev det men chatten med Johan då ?
Sen fick de bli Han svarar ändå aldrig på mina frågor så skit i det..
Hade ingen o va med på 5 dagar. För mikka är i GREKLAN I 3 VECKOR FUKKING SVIKARE :o JAG FICK FAN NT VETA NÅTT LISKOM :O jag ringde hem till hennne och hennes mamma ba: Hej Angelica, nä mikka sover för hon ska till Grekland imogon,
jag: :O wtf (huvudet) Jaha okej, hälsa att jag har ringt henne.
aja. De va typ 1 vecka sedan .. Men nu tillbaka till dörren...
Jag såg Kerstin Emelie & Hannah vid dörren och de undrade om ja ville komma ut..
Så ja gick ut med dom och så. Kerstin  ville ha cigg, och då skulle vi åka till Skärholmen. Men Kerstins mobil ringde.. Så hon märkte inte att Emelie & hannah inte följde med. Sen Kerstin bara var e emelie & hannah ? ja ba dom stannade kvar xD
Sen när vi kom fram va ALLT stängt typ.. Hahah fail!
sen när vi kom tillbaks så skrev emelie att dom var i parken.. Och i mitt huvud så är parken där ja bor eller där kerstin bor så vi gick dit.. Men inga av dom var där.. Men hittade lensand :D
bild på min hand me lensand   <----- Sanden va skit len& Kerstin fotade :P
Sedan när vi skulle gå till Kerstins (park/gård) så såg jag en katt som heter Mishmish som ja inte hade sett på år o dar :O
Sen locka ja den till mig som man gör med katter. xD suger på att förklara men ah
Han e så söööööööt *-* Liknar min katt Bamse :P iaf pälsen men MishMish e så jävla mager :(
En bild på MichMich.. Jag håller i honom. :) haha tur att de inte blev den andra bilden.. Den blev ful för ja syndes xD Juste vi hittade aldrig emelie.. Men sedan så ser man dom går typ längre bort. Sen så springer jag & Kerstin dit Sen snacka vi lite så ja tog kort på kerstin & emelies fötter oh mina kom visst med xD

Sen så blev de mörkare & Vi skulle gå typ till Statoil och kolla om någon kunde köpa ut cigg till kerstin där..
Så vi gick på Öhm ja bilvägen dit :P
TROR NI någon ville köpa ut ? xD NEJ och de fanns inga dom kerstin ville ha hahaha
nu kommer de lite bilder som ja tog x>D

Hehhe :D
sen gick ja till Donken för kerstin & Emelie oh hanna skulle dra hem..
Så ja gick dit för jag var hungrg o köpte En meny som man får ett glas med :p
WAY FICK ETT ROSA :P
haha alla glodde konstigt för ja inte hade något hår ju xD
haha...

1a Juli
Jag och min kontaktperston Stina, vi åkte till tantolunden och hade picknick, det blev lite varmare när vi kom dit, vi fikade lite med Baguett och räkgrejs gott var det! :) Sen blev det så varmt att vi gick till Långholmen och tog ett dopp, Sedan solade jag ungefär i 10-15 minuter och jag blev solbrännd utan att ja märkte det, kännde att de brännde på ryggen när jag kom hem. Så jag hade brännt mig på hela min rygg.. Fan! De svidet fan fortfarande. Sedan när jag kom hem så hade ja så jävla ont i fötterna så jag tog ett fotbad :) gud vad skönt det var, sedan åt jah lite mat ( 4bröd. = en stor baguett typ som ja dela på 4) Sedan smsa ja Emelie att kestin skulle skynda, sedan så sade hon att ja skulle komma t parken.. & Då va kerstin emelie & Frank där :p
haha kesrin sa att vi skulle gå upp till parken & Frank hittade en spade =D
hahah & ja smygfota som vanligt :D
Nu kommer det mer än 6 bilder kanske :)

hahah Fail Frank.. xD

Sen så kom emelie & förstörde franks gorp oh då kasta han sand på emelie med spanden! Moget frank som e  15 xD
*träffa ja ? =D*
haha faktist inte xD '
Sen drog emelie in till datorn..
:D
så jag fotade kerstin O frank haah
De e så söta tillsammans. Hhah frank ser ut som en emokillepå bilden xD
haha fail xD
Sedan så satte vi oss på en sten.. & kerstin hade cigg ! :D
Hahh så ja hade inget liv o fotade dom xD

Black Devil! <3

Men kerstin röka e inte BRA FÖR LUNGORNA..XD
HAHA aja xD

Hahah sen så kom Tova till Kerstin o emelie :P
Kerstin o emelies päron var oh hämtade kerstins mammas kompis på Arlanda de tog 2 timmar typ oh mer xD
hahah emelies kille e fett rolig haha!
sen när de kom så fick emelie solbrillor av hennes mammas kompis hahah fyfa va emelie såg ut som en kille då o:
Men snyggt liksom! hahah

hahah emelie :D
Orkar inte skriva om idag (2 juli)
skriver imron iställer o då kommer dagens bilder xD haha =P ELLer kolla på bdb
PUSSAR.
ANGELIICAHH



Kommentarer
jennifer

Ska du på grönan och kolla på Johan Palm på lördag? :) i så fall ses vi där!

2009-07-07 @ 23:16:34 | http://jenniferlinnpersson.blogg.se/
felicia

LM e ÄKKLIGT:D

<33333333333

2009-07-18 @ 12:22:34 | http://fmoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback