Två underbara dagar! ♥

Hejhej! Jag har haft det underbart både fredag och idag!
jag bloggade ju igår innan jag drog iväg! Platsen jag hade i globen var B24. Det var ashögt upp, och jag som är höjdrädd också, men de gick ändå! Gud jag är så otroligt glad! Jag kan inte sluta tänka på båda dagarna. Erik vann vilket som är självklart! När det var reklam imellan så sjöng Eddie först, sedan Mariette. efter de två första reklamerna.. Jag hade så grymt kul, jag skrek så otroligt mycket att jag knappt kunde prata, kunde kunde jag väl, men jag var jävligt hes.
Ni ska få en bild på höjden om jag har lagt in dom bilderna.Först får ni en video på Vinnarlåten som Erik sjunger



Låten är otroligt bra! Det är den bästa låten i all Idol historiga!
Jag älskar låten Higher.
Juste idag så smsa Astrid mig som tur var!
Först så smsade jag och sa att jag ville ha Erik band, då menade jag från igår, jag ville att det skulle finnas men det fanns inte. Sedan skrev hon är du där eller ? Då undrade jag vad hon menade, sedan skrev hon "Idolerna ska till heron city"
Då blev det liv på mig, jag åt upp min frukost och plockade upp lite på golvet och stack ut till busshållsplatsen, bussen kom efter ca 10 minuter. När jag väl var där så var det inte så mycket folk. Jag såg Kim där och hälsade på henne och en till tjej, jag kommer inte ihåg vad hon heter men men.
Sedan kom Astrid och C:an!
Vi hälsade på varandra, sedan gick vi och fikade inne på Amazonas i Heron City dåra, jag fick låna pengar av Astrid eftersom jag inte hade några, otroligt snällt! Tack Astrid <3
Juste, nu ska jag lägga upp en bild på dom två söta brudarna! :)
Astrid och Alexandra <3
De är otroligt snälla!
Saknar er tjejer redan. Sedan började allt vid fyra tiden. Först ut kom Catarina eller vad hon heter .. Sedan efter Catarina kom Camilla, ni kan få en bild på de med, ska bara hitta någon bra, bilderna blev inte så jätte bra.. Alla idoler var där förutom Erik och Calle, resten var där alla nio.!
'
Carolina (eller vad hon nu heter)
Gud jag dör av dagen så otroligt underbar, sedan så såg jag Emelie och hennes kompis Hanna tror jag hon hette.
:)

här e en suddig bild på Camilla, efter Camilla kom  Erika. och Efter erika kom NICKLAS HOCKER THE ROCKER.
Gud jag blev så otroligt glad när jag såg honom, det är som en dröm som aldrig blir sann, men den har blivigt sann. Eftersom jag såg honom stå där på scen och sjöng. Jag vill bara tillbaka. Nicklas hocker är den underbaraste jag sett.. Han är superduper SNYGG!
Juste, ni ska få en bild på Nicklas också. Han tog av sig sin sko på scen, inte för att jag vet varför men men. Så om ni ser en bild med sko och en utan så är de när Nicklas tog av sig den och kastade den bakom sig.
Det var endast skivsignering! Skit tråkigt, för jag hade ingen cd, och jag ville berätta till Nicklas hur mycket jag älskar hans röst och allt.
Efter när Nicklas sjöng så kom Eddie & Rabih de sjöng You are not alone och man in the mirror. Jag sjöng självklart med. Folk glodde, men just då brydde jag mig inte.
Astrid och Alexandra tyckte jag sjungde bra, det var då vi kom in på att prata om att söka till idol. Alexandra tänker söka in 2010 och jag 2011 eftersom Alexandra är ett år äldre än mig.
Undrar hur det går. Det går för oss då om vi går vidare eller så.
Till ett annat ämne nu.
Efter när Eddie och Rabih sjöng kom Reza och sjöng.
de hade ordning på vilka som åkte ut först började som Catarina & Camilla.
och så vidare.
När skivsigneringen var slut så ropade jag på Nicklas att han skulle komma.
Då frågade jag om jag kunde få en kram av honom och det fick jag! Den kramen kan ingen slå, jag saknar det även om det var ungefär för fyra timmar sedan.
och Grattis till Erik som vann idol 2009.
Två till oförglömliga dagar!
När jag kom hem så började jag att gråta av lycka för att jag hade träffat Nicklas.
Det låter töntigt jagvet! Men det var underbart.
Jag bara älskar den här dagen verkligen.
Nu kommer bilderna på Nicklas och alla andra! :)

Kolla på snyggingen! ETT ÖGONBLICK MAN INTE KAN SLUTA KOLLA PÅ!

Här är ett par snyggingar till. Men inte lika snygga som Nicklas!
Rabih & Eddie :)

Här är Erika :)

Här är Reza. hon gick runt och kramade folk i publiken :)
♥ Reza är otroligt duktig på att sjunga!

Här är en bild på Underbar MARIETTE också, Mariette är så otroligt duktig!
<3 Kärlek till henne också.

Sist ut var Tove! Eftersom hon kom ju på tredje plats!

Erik & Calle var tyvärr inte där.

NICKLAS ♥ camilla Erika Catarina & Tove :P

Och en sista sak jag hatar Facebooks uppladnings grej. Datorn hakkar upp sig när jag ska ladda upp bilder :(


Pussar Angeliicah!


Kommentarer
Tilde

sv: jaså? :o hoppas dom kommer till metaltown i sommar då! :)

2009-12-12 @ 22:50:31 | http://pansy.webblogg.se/
Astrid <3

Nej vilket gulligt inlägg och jag blev jätteglad när ja läste om mig ^^ Gud va gulligt sagt =) Du har helt rätt, den dagen var rena heaven och saknar allt av den. Speciellt Eddie ;) Och dig så klaart ^^

2009-12-18 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback