Trött!

Hejhej! Klockan är 06:39 vet inte ens varför jag är vaken, jag börjar ju 10:10 idag, men vad ska jag göra? Jag orkar inte gå och lägga mig, igår träffade jag JaZiii och Simona, lämnade hennes addidas kofta som hon lånade av min granne, juste Jaziii, om du ser detta så hoppas jag att det går bra idag! Lycka till.
JaZiii ska nämligen ha en skolkonsert idag och på fredag, jag vill så gärna se den, men tyvärr så är biljetterna slutsålda! Vilken otur.




Dagens Musik

1: Erik grönwall - Higher




2: Rone pope. A drop in the ocsean



3: Tokio Hotel - Down on you
 


4: Tokio Hotel - Attention



Kommentarer
Mäxie

TOKIO HOTEL<3

2009-12-24 @ 09:21:51 | http://fabulousminx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback