Saknad.

Jag trodde inte att jag skulle sakna gårdagen såhär mycket som jag gör just nu, jag tänker bara på när jag såg Nicklas med solbrillorna och hans rosa t-shirt. Det var då jag såg honom och började och skrika, världens bästa ögonblick. När jag ropade på Nicklas at han skulle komma och ja frågade om en kram kände jag mig så underbar jag bara kunde bli. Jag älskade Nicklas kram. Den var så underbar! Det går inte att sluta kolla på mina bilder som jag tog på Nicklas.
Nicklas Hocker är snyggare än socker!
Saknaden är så otroligt stor, jag vill träffa Nicklas igen!


Kommentarer
- f

SVAR: haha jaså :O

jag tycler om amanda (A)

men det är ju en smaksak (;

2009-12-13 @ 15:41:41 | http://tuffaast.blogg.se/
Tilde

sv: joo det funkar oxå, fast hälst att dom kommer till metaltown så blire billigare eftersom jag ändås ska dit, haha ^^

2009-12-13 @ 21:46:12 | http://pansy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback