no dinner

hejhej. Jag har inte ätit någonting idag, inte för att jag vet varför, men ska nog ta och äta lite ändå. Imorgon ska jag till bup vid kvart över två! SUCK! Var med Eddz0r och Emme idag! Vi gick runt i stan och typ gjorde nada, förutom att försöka få tag på cigg i 3 timmar haha! Smarta vi är!NOT.
Jag vill ha pengar! Även om jag har 250 kr eller nått. Måste handla julklappar till päronen, jag vet precis va jag ska köpa i sånna fall. Men jag tänker inte skriva upp det här, tänk om mamma eller pappa kollar min blogg? Det skulle bli så ointressant för dom då om de visste vad jag har köpt.. När jag har köpt det satt säga. Så jag skriver det inte..
Jag vet att min blogg verkar LÅÅNG TRÅKIG. Ska försöka göra någonting åt det.

XOXO



Kommentarer
Anonym

du har redan gett den ;D

2009-12-22 @ 12:14:06 | http://paulinecristiano.blogg.se/
Anonym

Haha vadå nej ?

2009-12-22 @ 18:46:56 | http://paulinecristiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback