Jag är kulmpig

Haha, ja är verkligen kumpig!
jag skulle glida på golvet och jag snubblade och ramlade haha! Så kul var de inte för jag har typ fått en spricka i knät, kan knappt gå, gå kan jag väl men det gör skit ont. Det tog en timme för mig att komma hem, annars tar de 20 minuter, i trappan fick jagn gå som småbarn gör ett steg med båda fötterna på trappsteget och det är 117 trappsteg. Fan vad det gör ont, varför måste jag alltid ha otur ? :O
Hahh kanske förjag gav Johan mitt turhalsband på grönan när jag träffade Sannasöt för första gången (:
i sommras.

Jag saknar massor.

Eijla, Linnea, Lina, Sara, Julia, Alexandra, C:An, Astrid, Amanda, Catherine Sanna, Marri
och så vidare. Sööthög allihoppa också!

:)

Love yah..

©Angelica Svensson


Kommentarer
s

värmer att höra <3

2009-12-05 @ 20:31:16 | http://fearsbys.blogg.se/
- f i l i p p a & r a c h e l

hejsan! :)

just nu har vi frågestund på vår blogg, skulle vara grymt gulligt om du ville fråga något (;

alla som frågar får en länk!

ha en fortsatt trevlig kväll :*

2009-12-05 @ 21:16:55 | http://tuffaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback