En rolig dag på stan

Hello, klockan är lite väl mycket, borde igentligen borsta tänderna nu, eller kolla på teve. Men icke!
Jag ska berätta om vad jag gjorde idag! Jag vaknade först klockan åtta, sedan somnade jag om och vaknade 10:46 tror jag det var, mobilen var avstängd och jag satte på teven för att kolla på Våra bästa år! Det är så jävla spännande! Sedan när jag satte på min mobil, bombaderades mobilen med sms. Hade ungefär 10 stycken, hälften av de var Astrid! Haha, hon skrev att hon slutade tio över elva tror jag det var, och sedan massor med Hallå? Hahah. Förlåt Astrid för att du fick vänta på mig i öh fem timmar.. Sedan när våra bästa år så städade jag i reklamerna, sedan  åt jag lite frukost, sen var det bara att vänta på tills mamma kom hem från jobbet. Jag ville ha mina pengar! Sedan så åkte jag in till stan för att träffa SÖTA ASTRID! <3
Vi gick runt i affärer vid kungsträdgården, som H&M, Carlings, Bikbok, Gina tricot, Kapphal och flera. Sedan så gick vi in på sergel, kollade vilka filmer som gick, vi bestämmde oss för att kolla på bio.
Vi valde för att kolla på New moon. Vi har redan sett den två gånger nu! Men vi ville ändå se den.
Mitten i filmen när Jacob drog av sig t-shirten när Bella ramlar av Mc:n Sen e ju Tyler Posey som spear Jacob Black så F*****g het! Jag och Astrid typ drägglade pölar när han tog av tröjan
Efter filmen så gick vi till denhära donuts grejen och köpte ett varsitt äpple ett sånt där som e dränkt i röd glasyr fast Astrid tog med choklad och nötter! Njummy! Gott, jag har faktist inte ätit upp min, jag har den i köket i påsen haha! Dagen har varit underbar, jag och Astrid pratade mycket och så! 
det är tredje gången jag träffar Astrid!
Det jag skriver låter säkert tråkigt, men det var inte tråkigt alls! Men jag glömde en sak vi inte gjorde! KÖPTE KAFFE!! Bara för det vill ja ha kaffe! Hah!.
Bara för jag var med Astrid idag ska hon få två bilder som jag tänker lägga upp som hon kommer tycka e skit heta! Mohah!

Bild nummer ett!
Eddie Razaz
..


Bild nummer 2
tyler Posey



Dreggel varning för Posey VAH! <3


Pussar Angeliicahh


Kommentarer
Astrid <3

OMG Fan vikka heta bilder ;) Fast Tyler såg inte lika biffig ut där :P Jävlar va snygg Eddie e!!!! DÖR! Haha du hade rätt me like like!!! <3

2009-12-18 @ 23:25:12 | http://astriiiiid.blogg.se/
Anonym

Tylor Lautner heter han annars, men ja

2009-12-20 @ 19:10:06
Anonym

taylor launther heter han annars.

2009-12-20 @ 19:55:40
Astrid <3

Oups my bad xD

2009-12-21 @ 20:30:35 | http://astriiiiid.blogg.se/
Anonym

han heter faktist Taylor Lautner och inte "tyler posey" Ursäkta men seriöst?! vartfan har du fått det namnet ifrån?

2009-12-25 @ 13:16:55
Anonym

typ 54564654654 år gammal bild x)) han heter taylor lautner lilla gumman. :((

2009-12-28 @ 13:06:54 | http://ellesander.blogg.se/
Astrid <3

Värkar som du får rätt mycke skit för de... :P hehe sry >.< men vafan de stog på nån sida att han hette Posey så jag trodde de ^^

2009-12-29 @ 15:12:46 | http://astriiiiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback