9 December

Hej, i måndags hade jag namnsdag det var Angelika, tyvärr så har jag inte hunnit och blogga så mycket, har haft mycket i skolan och så. I svenskan på skolan gör jag en novell som heter "Det som inte fick hända" Den handlar om min familj rättsäga. Den är på hittad, det börjar med att min mamma får en hjärnblödning och så, ochjag och min bror ligger hemma och sover men ingen väckte oss, och sedan ringde min bror osv. Om det är någon som vill läsa så finns den på dikta.se.. Men jag har inte skrivigt in kapitel två än det ska jag göra snart antar jag!
Men det får blir snart hoppas vi. Det är bara två dagar kvar tills Idolfinalen! Jag lägntar, jag måste göra en skylt också men jag är dålig på att rita. Men men jag hoppas det ska gå bra.

Sitter i skolan just nu, men jag har redan slutat slutade 13:10 men jag vill sitta på datorn, får inte det hemma >:
Så nu sitter jag liksom här hah!
Men vi ses snart igen.


Puss

◊Angeliicahh!

Kommentarer
- f i l i p p a

svar: hahaja!

allt bra?

2009-12-10 @ 16:41:51 | http://tuffaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback