5 December

Femte december idag, och det är sex dagar kvar till Idolfinalen, självklart kommer jag att vara där.
Tack vare min trevliga kontaktperson Stina! Jag är så glad att jag ska få se dom i globen, jag har tyvärr inte varit i globen tidigare, men det kommer bli den första den 11 december. Sedan blir det ju Tokio Hotel. Längtar som fan självklart!
Jag saknar bröderna Palm!! Det var jätte länge sedan jag träffade/såg de. Tre månader sedan är det imorgon..
Jag fick inte åka till Norrköping av mamma och pappa. >:
Jag som skulle träffa Sofie och massor av andra vänner där. Som Eijla, Sara, Julia, Lina, Linnea, Sanna och fler..
Sjukt sur över det..


Önskelista

1: Akustisk gitarr

2: Keybord

3: Pengar

4: kläder.

 


Jag har otroligt tråkigt, men jag vet inte vad jag ska göra, spela gutar hero tror jag att jag ska göra..
Juste brorson är här, världens gulligaste unge! Jag älskar den ungen, han blir så stor snabbt, sist ja såg honom var två veckor sedan, han har vuxigt sen sist jag såg honom, sedan pratar han.. (han kan inte prata, ni vet bebis babbel när de är 7½-8 månader gamla..)
Erik Grönwall vinner idol! :)
Innan jag slutar med att skriva så får ni en bild på mig jag tog idag. En på Marcus oh en ego bild på mig :)

MARCUS SVENSSON <3Visst är han söt!? <3



αηgєℓιι¢αнн


©αηgєℓιι¢αнн  Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback