20:08

Sitter vid datorn och funderar på vad jag ska göra, sjöng nyss i min karaoke med två låtar jag redan kan. Idolvinnarlåten från föra året med Kevin Borg - Whit every bit of me och Gabriellas sång av Helena sjöholm.
Låtarna är otroligt bra. De låtarna brukar jag sjunga ganska mycket.´
Jo juste, jag kollade på En sång för hemlösa innan det var så sorligt. <3


Jag har gjort en video på youtube till världens finaste flicka, Alexandra Nilsson syster..
(Nej det är inte Kissie & Jag vet att hon okcså heter Alexandra Nilsson men nej!)
Alexandra hon är världens finaste flicka, alltså jag vet inte hur jag ska förklara men! Jag blir så jävla varm inombords bara jag ser hennes bilder, bara jag chattar med henne. Hon är världens underbaraste flicka.


http://www.youtube.com/watch?v=dqzwxITcShw här är videon jag gjort.

Nu ska jag kolla på Bingolotto, eftersom Emd & Erik grönwall är med och jag älskar när han sjunger, hans röst är underbar.

Alexandra om du ser detta så vill jag bara säga det att du är den finaste flickan på jorden och du får absolut inte ge upp, även om hur svårt du än har det. Jag kommer stötta dig hela vägen och för alltid, jag är orolig för dig, jag gråter varje natt för jag är orolig för dig, detta är ingenting jag hittar på, utan detta är 1000% Sant. Jag kan göra vad som hälst för dig, jag skulle kunna offra mig för dig, jag kommer alltid att älska dig, ingen kan bli som dig, jag kommer inte kunna älska någon såhär mycket som jag älskar dig, du är den som kommer först i mitt hjärta, och jag struntar i vad folk tycker om det, du är mitt allt och jag kommer alltid att älska dig vad som än händer, vi har bråkat en ända gång, och sedan aldrig mer. Alexandra Nilsson, du är underbar, du är en ängel med vingar, men ingen kan se dina underbara vingar eftersom du är människa, men jag kan se dina gyllene vita vingar vitare än snö. Du är ingen människa utan du är en ängel sänd från åvan, jag kommer aldrig att glömma dig älskling, aldrig. Du kommer alltid att vara min änglasyster, för all framtid. Jag älskar dig Alexandra Nilsson, kom ihåg det! Och kom ihåg att jag finns alltid här för dig när du behöver prata. DU ÄR INTE VÄRDELÖS! DU ÄR ÄLSKAD AV MÅNGA! Älskar dig / ANGELiiCAHH..


Kommentarer
Louise

Svar:



Vart bor du? :)

2009-12-23 @ 21:31:06 | http://lollibloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback