dagen ägde, mmh ! stoooooort hjärtaa!

Hej!  Igår var det en så jävla underbar dag! Jag kan inte sluta tänka på det, jag saknar det :( Jag saknar johan och dom andra kompisarna <3
träffade Zara Julia, Sonia, Fanny, Saga, Eijla.. Dagen ägde helt ut sagt!
Det  var någon Johan Palm sak, typ trodde inte att de var ngn stor grej. men så typ kom jag till åhlens city & så var det typ asmycket folk där och så såg man en liten blond filur med hatt! Bästa Johan Palm satt på en soptunna med typ 50 fans + tv reportrar,osvosv
älskade soptunna för johan satt på den <3
jag typ tryckte mig längst fram så vi stod typ 1 meter ifrån Johan. åh va man skakade & kunde inte andas (A),
jag kunde likson röra honom hela tiden och krama honom men jag våga inte! :o
Sen typ skulle dom iväg och göra ngt och sen kom dom tbx igen. Och så skulle dom spela in en musik video till Johans nya låt Emma-Lee. Alla typ sprang efter och allting. Ni som var vid plattan runt 16-17 såg oss.
Sen var det någon dum jävel uppe på åhlens city taket som langa massa vatten ner på några fans och en kamera kille så kameran typ dog! :o Sen efter typ låång tid så skulle Johan och alla kamera folk åka iväg och äta och laga någon kamera.. dom sa att dom inte visste när dom skulle komma tillbaka men dom trodde att dom skulle komma om typ 30-45 min. vi ba "ah visst sure vi väntar! (:" så satt vi på trottoaren bakom åhlens och väntade troget på Johan.
<3


Johan palm i mitt hjärta! <3


Kommentarer
Julia

lol vadå kopiera min text?

2009-07-18 @ 22:34:03 | http://theendoftherainbow.blogg.se/
Emma

PINSAMT!

2010-03-20 @ 20:21:10 | http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback