dikter som jag har skrivit

jag skrattar och jag ler,
men det finns mer du inte ser.
att jag mår skit,
det hör inte dit.
du förstår inte att jag har de svårt.
och om jag berättade skulle du ta de hårt.
jag skrattar och jag ler,
men det finns mer du inte ser.
att jag mår bra.
det var det ingen som sa.
Jag skrattar och jag ler,
Men det finns mer du inte ser.
Att jag mår skit,
Det hör inte dit.
Du förstår inte att jag har de svårt.
Och om jag berättade skulle du ta de hårt.
Jag skrattar och jag ler,
Men det finns mer du inte ser.
Att jag mår bra.
Det var det ingen som sa.

Jag känner efter dag för dag
Jag mår bara sämre och sämre,
Jag känner mörker och sorg.
Jag känner mig sviken,
Sviken av dom som jag en gång kunnat lita på.

Nu finns dom inte längre i mitt liv,
Jag saknar dom.
Men mest "Henne"
Hon skulle föreställa min bästa vän.
Hon var min bästa vän,

Jag hatar det hon gjort.
Men jag älskar henne fortfarande,

Dom frös ut mig,
Jag vet inte vad jag gjort.
Jag saknar våra gamla minnen tillsammans,
Allt kul vi hade.

Men nu är allt borta.
Nu finns de längre inte i mitt liv.
Jag orkar inte bli sviken igen.
Jag klarar det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback