måndag 26 mars

Drog iväg till Enter vid fyra tiden, mådde inte så bra och jag ville inte abryta mamma medans hon pratade i telefonen. Så jag åkte iväg till Enter istället. När jag väl kom dit så gick jag direkt in på toaletten för jag kände att jag började få smått panikångest. Jag självskada inne på toaletten, jag har alltid med mig min tablettask med plåster och rakblad, jag har mina plåster där i för att dölja vad som finns i, jag visar aldrig någon vad jag har där i. Man ser bara plåstren. Jag hatar mig själv för att jag har självskadat, jag ville inte, men jag fann ingen utväg. Efter jag kom ut från toaletten så drog jag bara ned mina tröjärmar.. Sedan så käkade jag lite middag där på Enter.
Sedan drog jag till Egalia efter lång tid att jag inte vart där. Det har vart på grund av lite saker.

Jag har försökt rett ut allting, jag vet att allt inte kommer bli som förr och så. Men bara jag får kunna umgås med dem igen och försöka kunna vara glad och hitta på saker! 
Jag gör allt för att få slippa sitta hemma och dega!

Nu ska jag fixa min Farmville och sedan ska jag kolla på Chuck sedan blir det att sova, för jag ska upp klockan halv åtta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback