Sometimes i just wanna pretend

Jag vet att jag inte har bloggat så mycket på sista tiden, men jag har verkligen inte haft någon ork och så. Vet inte riktigt vad jag ska skriva heller. Det ända jag kan tänka på just nu är en ända person som jag verkligen älskar. Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar dig. - Håkan Hellström. Låter går på repeat hela tiden. Jag kan inte sluta lyssna. Och sen Someone i used to know - Glee version. Jag är beroende av dem låtarna. Jag kan knappast lyssna sönder dom. Jag sitter ute och förkortar mitt liv med fem minuter, röken kommer in genom mina läppar ned i mina lungor och den överflödiga röken kommer ut genom min näsa och min mun. Jag vet inte hur jag mår just nu heller, jag orkar inte tänka över hur jag mår, jag har inte självskadat på en månad och en vecka nu tror jag det är. Jag hoppas att det förblir längre tid framöver också. Jag vill få framsteg och kunna sluta skada mig själv för alltid. Men det vet jag inte om jag kommer kunna sluta. Men det är min önskan. Även om jag tänker på rakblad ibland, men mina tabletter hjälper mig att inte göra det. De får mig att bli lugn och inte ta åt mig lika mycket. Jag har fått fler utskrivna. Som ska räcka i tre månader. Jag vill skriva en ny novell, men jag vet inte vad jag ska skriva om, kom med förslag ? :)

Kommentarer
Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-20 @ 21:52:27 | http://forum.modekampanj.com
Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-27 @ 09:09:52 | http://forum.modekampanj.com
Anna

Hej!
Jag heter Anna och jobbar som frilans dokumentärfilmare för Utbildningsradion. Skulle vilja komma i kontakt med dig. Har du möjlighet att maila mig? Stort tack. MVH Anna

2013-10-17 @ 10:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback