No subject.

Hejsan alla läsare, sitter och drogar Nightwish och dricker lite energidricka. *NOMNOM*
Planerar lite hur jag ska göra med min månadspeng också. Imorgon så ska jag köpa 195 comviq kompis. Sedan på lördag ska jag på grönan och ha med mig 600 spänn..
389 i inträde. Åkband+ entre. + 200 till mat o spel. Snacka om att jag kommer bli jätte pank efteråt. Dels behöver jag också köpa avfärgningsmedel eftersom ja ska bli blond! Och då menar jag really blondie, saknat det rejällt mycket! Fick 2 svarta hårfärger av mormor, och en mörkbrun. *happyface* Så slipper köpa senare till vintern, ifall om jag ska färga det mörkt då, får vi se, annars så har jag det blonda i skallen :)

Imorgon ska jag praoa i Klippan gymnasiet (Iv) till Sågbäcksgymnasiet (Huddinge) Eller a klippan tillhör Sågbäcksgymnasiet så att inte krångla till det! Det blir tre dagar. Måndag till onsdag. Kommer nog bli jättebra, om inte min bror tjaffsar och bråkar med mig där! Vilket jag inte hoppas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback