Klippan dag 1

Godmorgon alla läsare! Vaknade halv åtta, ska ta nått att käka lite fort, och sedan väcka Kevin, min sovande bror. (TÖRNROSA) Sedan så drar vi iäg till bussen! Orkade inte sminka mig idag, så det skippar vi idag.
Mitt comviq har gått ut, det gjorde det igår vid tretiden, har knappt inte kunna smsa, tog pappas mobil och fråga om jag fick smsa, sen så säger han inte att han också har bas, så jag slösade på hans sista 7-8kr. Taskigt känner jag. Fast efter det fråga jag mamma! Och hon hade kompis! *happyface* Smsade Sarah och mikka om vi skulle gå på bio, men Mikka kunde inte, hon skulle plugga, och Sarah skulle städa, hon undrade ifall om vi kunde ta en som gick senare, och det var vid 21 tiden, och då sa både mamma och pappa nej. Hade säkert vart hemma till halv tolv då, så fick tyvärr inte, men blir bio på fredag med mamma!
...........
Egalia idag ocskå! Hinner kanske inte skriva mer idag, kanske på någon rast i skolan inte helt säkert, men hoppas kan man alltid göra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback