Fundering & Idol 7 maj

Hejsan alla läsare, har inte hunnit blogga nått, eller jag har inte orkat om vi säger så.
Men nu är det så att jag tänkte börja på en kör. Eller börja och börja, utan funderar ganska mycket på det, min kompis Ingrid går där, och jag går inte på kören här där jag bor, för det är bara juniorer (8-12 ÅRINGAR) Vill inte vara den ända som är liksom 16+ där heller, man skulle liksom höra mig mest också, blir lite pinsamt då. Menmen.
..
Juste! Jag var ju på idol 7 Maj! Det gick ganska bra faktist! Gick vidare till Laila bagge och dom! :)
Fast där ifrån gick jag inte vidare, men jag är ändå jättenöjd med min insats, trodde att jag skulle skaka och vara jätte nervös, men ack, inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback