Torsdag ;)

Hejsan alla läsare, kom hem för en stund sedan, typ 15 minuter sedan, idag har jag vart i skolan och inte gjort så jättemycket, sedan så åkte jag in till stan och träffade Cassie, och vi gick runt i stan, vi fotade lite och sånt också med Cassies kamera, bilderna kommer nog upp på hennes blogg inom kort så då snor jag dom lite, eftersom jag vet att jag får ta dom :)
Egalia har nu öppet på torsdagar, så kvart i fem så träffade jag Gökhan i t-centralen och vi drog till egalia eftersom det är öppet på torsdagar. Sjukt roligt att det är öppet två dagar i veckan..
På egalia så stickade jag lite, sedan så gick jag Diana och Gökhan och handla med en ledare som heter JoJo lite bröd och sånt för att göra toast som middag där! Massor av grejer som man kunde ha till. Te.x purjolök avokado, phiadelphia ost , rödbetssallad och andra grejer.
Sjukt kul!

Saknar Sachan som fan! Men hon kommer hem imorgon under helgen så då ska jag fan i mig träffa henne!! <3

Nu tänker jag se klart på Big Brother! Tänkte blogga när det var reklam!


Peace and Love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback