Torsdag & Fredag

Hejsan alla läsare, igår så var jag på Egalia med Gökhan och Diana, efter vi hade vart där ett tag så började folk klä ut sig och sånt. Sjukt roligt, sedan gick de ned till Lidl och köpte nått, och folk kollade som fan! Haha bästa dagen på egalia ever! Efter det så gick jag och sju personer till och fikade på Cafe 60, köpte en munk som vi delade på, när jag kom hem senare så började jag må illa! Inte alls roligt. Menmen, smsade Gökhan och sa att jag mådde illa, gjorde han också tydligen. Tror nog att det var nått konstigt i munken, eller så hade den stått för länge så grädden (som fanns i dendära munken) surnat.
Idag så ska jag träffa Gökhan o Diana, senare så kommer SAAAAAAARAH! <3<3<3
Saknar henne hela tiden, såå sjukt tråkigt att hon är i Furuvik!
Juste!
I Tisdags när ja kom till praktiken så var det avspärrat och fullt med äckliga poliser där, tydligen så var Kronpinsess äcklet där.. *SUCK*
Hackade lite saker och sånt.
Första dagen på praktiken var rolig, men nu senaste dagarna (tisdag & Onsdag) var de tråkigt. Så jag orkar inte gå dit.
Ska fixa mitt rum lite nu, för jag ska träffa Gökhan snart i centralen som vanligt.
Vi ska till Qumulus idag kl 18:00. Det är ett hbtq ungdomshäng som egalia! Så nu ska jag dra in i rummet och fixa mina kläder så ja kan dra i väg sen!
Peace and Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback