Lördag

Hejsan alla läsare, vad med Diana idag i stan och så, innan så smsade Göhkan mig o fråga om vi skulle dra och bada i Eriksdalsbadet. Fast blev inte så riktigt, tog med mig badgrejer i onödan och har burit runt på det hela dagen! *SUCK*
Men imorgon blir det bad!
Träffade Sarah och Jessika idag också! :) Vi har haft roligt och sånt, sedan ringde Dianas mobil och vi fick åka och fixa en sak och sånt.. Sedan så åkte ja hem till Diana och ja sa hejdå till Jessi och Sachan.
Jag funderar på att sova nu. Är sjukt trött.. >:
en bild på mig för någon dag sedan :P
peace and love!

Kommentarer
Anonym

Awezume blogg! :D

2011-03-28 @ 00:17:33
Diana

Vi hade ju ganska så roligt. Förlåt för jag tog med er till detdära -duvetvad- <3

2011-03-28 @ 00:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback