Egaliia&efter egalia

Hejsan alla läsare, hann inte skriva om igår, men träffade Gökhan och Jessika i slussen. Sedan drog vi till egalia. Sedan när vi kom dit så var Robin och Jonathan där, vi hade roligt, dock inte så roligt när vi skulle upp på taket när Jessika skuklle röka o vi joina henne, Egalia ledaren Jojo kom upp och blev skitsur, hon började nästan gråta också, man hörde hur hon hade gråten i halsen! Hon skällde ut dom som rökte dock.
Senare när vi kom in så vare samling. Efter samlingen skulle jag försöka och sticka, eller a fixa maskerna till stickningen, gick ju verkligen inte bra, sedan kommer Ingrid och börjar kittla mig från ingenstans, sedan kittlade jag henne tillbaka bara för att! Ingrids gulliga kommentar:
"Jag är hög på socker, hahaha"
....
Efter Egalia sa jag hejdå till Ingrid, som skulle möta upp sin mor.
Jag, Gökhan, Jonathan, Robin och Philip.. Vi gick runt i stan, sedan så sa Jonathan att vi ska gå till donken. Dock hade ja inga pengar, men anyway så när vi kom till donken vid centralen, så började allting och skaka som en jordbävning. Då sa jag från ingenstans "Akta att gå breve mig, hela marken skakar när ja går in på donken"
Alla skrattade xD. Hahah dock så var det sprängningarna från blåa linjen eller vafasiken det är.
Sedan blev det lite gruppbider på alla oss, ja nästan alla i alla fall. Gökhan som fotade typ. Dom hamnar på face sen
Johathan: Nu gör vi FJORTIS!" Så jävla failade bilderna blev så de inte är sant. Menmen sjukt kul i alla fall.
Senare så stack Robin och Philip. Så det bara var ja Gökhan o Jonathan. Gökhan o Jonathan höll på och larva sig så folk glodde på oss, menmen man e väldigt van att bli glodd på när man är med barnsliga personer som ska vara mellan 16-20+ Hahaha Alla har barnet i sig kvar :)
....
Nej nu ska jag ta och fixa mig lite, sedan ska jag dra till Fruängen för att ta mina blodprover, hatar dock blodprover, menmen, hellre sprutor än blodprov! :P
Peace and Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback