Äntligen fredag!

Hejsan alla läsare, vaknade vid sju som vanligt idag med världens huvudvärk, smsade mamma och sa att jag hade vart upp och tagit en huvudvärkstablett och att det inte hade hjälpt, huvudvärken sitter fortfarande i, men jag hoppas på att den går över snart! Håller på och städar mitt rum just nu, ska byta lakan, dock gjorde jag det i förigår, men det här lakanet jag har i min säng glidet vara ur och ligger nästan på golvet varje gång jag vaknar, ganska irriterande.  Så jag ska se ifall om det svarta är klart då ska jag byta och sedan fixa mer i mitt rum.

Senare när jag är klar blir det kanske att åka iväg till Enter! Det är ju roligt att vara där när man har Diana och Ronja där hela tiden! Sedan så är personalen där också, dom är jätte trevliga och sånt!
Som en stor familj i stort sätt. Man kan vara sig själv och ja allt sånt där.

Juste! I onsdags så träffade jag Jaziii, och köpte en mega poster av henne.
Dock hade jag en sån redan, men den är ganska trasig! Tror det var den eller om det var den som var hel. Ska fixa mina andra posters upp på väggen snart, om jag orkar att fixa det idag! För om det inte blir idag blir det förhoppningsvis på måndag, eftersom imorgon så ska jag på Melodifestivalen med Nicole! Känner mig ganska peppad inför det, jag retar dock mamma hela tiden att jag kommer se Brolle och inte hon! :D
Känner att jag inte gillar att blogga med Google Chrome eftersom varje gång när jag trycker på enter för att göra ett tomt mellanrumm i blogginläggen, och sedan när man publicerar så sitter allt ihop! Asirriterande men men..

Som man ser just nu, men nu använder jag vanliga internet 7 så att ja :P
Men man ser ju hur jag menar hoppas jag! :D



Peace and Love

Kommentarer
bex.

tack desamma :D!

2011-03-11 @ 13:42:07 | http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback