Svar på frågestunen!

Svar på frågestunden!
Smaks:
Varför finns du?
Tycker du att du borde finnas?
Borde inte du sluta äta så mycket?
Ut ur mitt hus?
Svar:
Jag föddes av min mor så fråga henne?
Ibland så.
Äter knappt mycket alls, men jo
Är inte i ditt hus så tyvärr :)
Kevin:
När fyller du år ^^?
Svar: När fyller du år? - 24 Januari
Anonym:
Vem är du kär i? Och vad heter hon/han? :D
Svar: Tyvärr är jag inte kär i någon för tillfället
catherine:
Saknar du mig?
Vad gör du om 5år?
Vilket land vill du besöka?
Hur många katter har du haft?
Om du fick välja en artist som man, vem skulle det vara?
Kärlek från Catherine! Jag saknar dig
Svar: Klart jag saknar dig gumman!
Hm, om fem år, har faktist ingen aning hoppas på att jag jobbar med nått som jag verkligen vill!
Vill besöka många land men mest, Japan, Korea, Thailand, Teneriffa och England
Oj, ingen aning, eftersom Lisa hade fått många kullar genom alla år vi hade henne, så kanske ungefär 50 samanlagt ?
Men just nu 2
Michael Jackson
Anonym:
Vad heter ditt radioproggram?
Hur fick du ett eget radioprogram?
Gillar du majs?
Vilka länder har du varit i?
Vad ska du göra i sommar?
Svar:
Jag har inget eget radio program.
Var på Enter i Mariatorget (Ungdomsställe för tjejer som har det jobbigt) En tjej från UR/p3p4 kom dit och skulle göra ett program om "Barnaministeriet" som det heter så hon frågade mig och mina kompisar varför jag var där och sånt. Sedan så när hon skulle gå frågade hon om mitt mobilnummer så jag gav det till henne för hon tyckte att jag var intressant.
Jag gillar bara varma majs inte annars
Jag har vart i finland med finlandsbåten (Om de ens räknas?)
Jag ska umgås med mina vänner, sommarjobba, shoppa och supa!
Anonym:
Vad hände med korven?
Svar: Vilken korv?
Anonym:
Fick du ett radioprogram för du är så otroligt tjock att de inte kan neka dig det utan att bli anklagade för någon form av diskriminering?
Tror du verkligen att du kan sjunga?
Svar:
Hahah Nej, förklaringen har du längre upp ;)
Om jag tror att jag kan sjunga? - Alltså jag tycker väl jag e sjunger helt okej.. ;)
Ina:
Om all befolkning på hela jorden gick under/dog förutom du, hade du tagit livet av dig, eller levt kvar HELT själv, och rånat butiker och allt sånt där? :D
Svar:
Jag hade tagit livet av mig, vem vill leva helt själv? Man kan varken göra så mycket egentligen. Vem ska köra tunnelbana om man ska till stan om man e helt själv? Haha
Anonym:
Vad tycker du om emochan? Vad har dem skrivir om dig? Vad är emochan? Skriv allt som hänt på emochan!
Svar:
Helt ärligt så tycker jag sidan e sjukt töntig, dock älskar jag den som e uppe på mig :)
Jadu dom har skrivigt sjukt mycket, vilket är roligt att läsa bra för att jag inte har nått liv alls så gillar jag att läsa hur patetiska dom är att dom ens ytrar sig om någon man inte ens känner.
Emochan är en sida som man säger vad man tycker/sprider ryckten/mobbar/förnedrar folk på. The most emonational site in Sweden!
Svar på frågestunden!
Smaks:
Varför finns du?
Tycker du att du borde finnas?
Borde inte du sluta äta så mycket?
Ut ur mitt hus?
Svar:
Jag föddes av min mor så fråga henne?
Ibland så.
Äter knappt mycket alls, men jo
Är inte i ditt hus så tyvärr :)

Kevin:
När fyller du år ^^?
Svar: - 24 Januari
Anonym:
Vem är du kär i? Och vad heter hon/han? :D
Svar: Tyvärr är jag inte kär i någon för tillfället
catherine:
Saknar du mig?
Vad gör du om 5år?
Vilket land vill du besöka?
Hur många katter har du haft?
Om du fick välja en artist som man, vem skulle det vara?
Kärlek från Catherine! Jag saknar dig
Svar: Klart jag saknar dig gumman!
Hm, om fem år, har faktist ingen aning hoppas på att jag jobbar med nått som jag verkligen vill!
Vill besöka många land men mest, Japan, Korea, Thailand, Teneriffa och England
Oj, ingen aning, eftersom Lisa hade fått många kullar genom alla år vi hade henne, så kanske ungefär 50 samanlagt ?
Men just nu 2
Michael Jackson
Anonym:
Vad heter ditt radioproggram?
Hur fick du ett eget radioprogram?
Gillar du majs?
Vilka länder har du varit i?
Vad ska du göra i sommar?
Svar:
Jag har inget eget radio program.
Var på Enter i Mariatorget (Ungdomsställe för tjejer som har det jobbigt) En tjej från UR/p3p4 kom dit och skulle göra ett program om "Barnaministeriet" som det heter så hon frågade mig och mina kompisar varför jag var där och sånt. Sedan så när hon skulle gå frågade hon om mitt mobilnummer så jag gav det till henne för hon tyckte att jag var intressant.
Jag gillar bara varma majs inte annars
Jag har vart i finland med finlandsbåten (Om de ens räknas?)
Jag ska umgås med mina vänner, sommarjobba, shoppa och supa!
Anonym:
Vad hände med korven?
Svar: Vilken korv?
Anonym:
Fick du ett radioprogram för du är så otroligt tjock att de inte kan neka dig det utan att bli anklagade för någon form av diskriminering?
Tror du verkligen att du kan sjunga?
Svar:
Hahah Nej, förklaringen har du längre upp ;)
Om jag tror att jag kan sjunga? - Alltså jag tycker väl jag e sjunger helt okej.. ;)
Ina:
Om all befolkning på hela jorden gick under/dog förutom du, hade du tagit livet av dig, eller levt kvar HELT själv, och rånat butiker och allt sånt där? :D
Svar:
Jag hade tagit livet av mig, vem vill leva helt själv? Man kan varken göra så mycket egentligen. Vem ska köra tunnelbana om man ska till stan om man e helt själv? Haha
Anonym:
Vad tycker du om emochan? Vad har dem skrivir om dig? Vad är emochan? Skriv allt som hänt på emochan!
Svar:
Helt ärligt så tycker jag sidan e sjukt töntig, dock älskar jag den som e uppe på mig :)
Jadu dom har skrivigt sjukt mycket, vilket är roligt att läsa bra för att jag inte har nått liv alls så gillar jag att läsa hur patetiska dom är att dom ens ytrar sig om någon man inte ens känner.
Emochan är en sida som man säger vad man tycker/sprider ryckten/mobbar/förnedrar folk på. The most emonational site in Sweden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback