oops

Har inte bloggat på en vecka nu, känner att jag behöver uppdatera mig lite, ska dock också skriva frågestunden senare också..

Måndag: Egalia med Sarah, gökhan, mikkan och alla andra! Det var alltid som vanligt, vi orkar inte vara med på samlingen smyger ut och allt sådant, men det var sista gången för den här terminen! SUCK. Sedan när samlingen var slut så kom vi in och då gick det runt en gul-lapp, som det stod "Uppträdande på scen, boktips, sjunga...." Och massa andra grejer, jag kollade på lappen och såg vilka som var uppskrivna, jag skrev upp mig själv bara för att jag hade inget annat för mig, så direkt efter jag skrev så fick jag gå upp på scen, blev lite närvös menmen. När jag gick upp på egaliascenen så sa jag "Hej, jag tänkte sjunga lite, Every breath you take, men det är inte hela." Sedan så börja jag sjunga, alla bara kollade på mig, jag kom på efteråt att nästan ingen där har hört mig sjunga föruton Sarah, Mikka, Gökhan. Så blev ganska roligt när folk kom fram till mig efteråt, sedan blev det singstar så jag sjöng där med även fast det inte gick så bra där ... Haha!


Tisdag: Sov halva dagen och gjode ingenting. Bara satt vid datan haha..

Onsdag: Skulle egentligen till en kompis, men blev inte så. Senare stack jag iväg till Mikka, vi hade så tråkigt att vi bakade drömmar, dock så stod det att man skulle ha hjortronsalt, vilket ja inte vet vad det är, och hon hade inte det och tog vanligt salt iställer 3 teskedar, men blev jättefail! Smaka mest salt om drömmarna, inte okej! :<


Torsdag: Vilket är idag, jag vaknade halv tio, var på datan till tjugo i tio för då börja Våra bästa år, som jag kollar på, efter det så har jag lagat mat, som är klart nu.!
Juste! Idag blir det att fira min bror KEVIN! För han fyller 18! :D

Ha en bra dag allihopa! Kommer nog skriva ett blogginlägg senare, :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback