OMG FÖRLÅT!

Hejsan alla läsare! Det första jag vill skriva nu, är förlåt. Förlåt hemskt mycket förlåt för att jag inte bloggat på minst 2 VECKOR!? Men det har vart så fint väder och allt, så jag har försökt njuta av vädret så gått det går!
Jag mår väl bra, är just nu jättetrött..
Jag har fått sommarjobb! Jag börjar dock den 11 Juli.
Ska köpa en systemkamera också. :)
Vet dock inte vilken än, men någon av dom här nere blir det i alla fall. Ni kanske kan hjälpa mig till och med? :)
Kommentera bara Fujifilm, Kodak, Nikon så fattar jag vilken tycker är bäst och man ska köpa! :)
Snart är det också final på Big brother. Hoppas på att Simon vinner thihi ;)




Fujifilm Finepix S3200
14 megapixlar
3-tums LCD skärm
24x optisk zoom
ISO 6400
Dubbel bildstabilisator
HD-video
pris 1999:-

Kodak EasyShare Max Z990
12 megapixlar CMOS
30x optisk zoom
Optisk bildstabilisator
3-tums högupplöst LCD
Full HD-videoinspelning
Kreativa effekter för bild och video
HDR- och panorama-lägen

pris:2490:-
Nikon COOLPIX P500
12,1 megapixlar
36x optisk zoom
3-tums vinklingsbar LCD-skärm
Dubbel bildstabilistator
Videoinspelning i Full HD
Pris 3690:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback