No subject

Tankarna sprider sig runt mitt huvud och ja bara funderar och funderar medans tårarna faller ned från kinden.
Minnena vill inte försvinna. En vän. Underbar vän. Nu är borta för alltid.
Jag saknar dig, du betydde så mycket för mig! Du lämnade världen i skolan. I skolan där din klasskompis hittade dig.. Ett sms jag inte glömmer.
Tankarna blir till känslor känslorna blir till tårar tårarna bir till blod.
Smärtan blir till sömn
Vafan ska man göra nu när allt känns så jävla tomt. Du var en underbar vän gumman!
..




Allmänt:
Jag har inte bloggat på fem dagar. Känner mig väldigt osocial! Mina brännskador är nästan borta! Känner att jag blev en pensionär just denna vecka.
Saknar en viss person som lämnat världen.. :(
Tårarna rinner ned för min kind och kan inte sluta gråta..
Det gör ont inombords..
Jag känner att jag behöver skriva lite..

Jag orkar verkligen inte skriva mer just nu. Mamma tjatar dels att jag ska stänga av datorn men hon ser inte att ja gråter.
Nu tänker jag gå in i mitt rum och skriva en massa.


Peace and love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback