Yasmine G <3

Hejsan alla läsare, vill tillängna detta blogginlägg till Yasmine G för hon inspererar mig otroligt mycket!







Yasmine, du är en underbar tjej som har vart med om otroligt mycket, jag vet hur det är, vi blir starka tillsammans och hjälper varandra! När jag läste ur tidningen "Allas" när det var ett repotage om dig, när jag satt och lästa allt så började jag och gråta, jag kände igen mig så otroligt mycket ur det som stod, efter det tog jag kontakt med dig, eller snarare så letade jag på facebook och hittade dig, jag tänkte att vi kunde hjälpa varandra tillsammans, och även försöka träffas när du väl är i Stockholm! Man får aldrig ge upp hoppet, som du säger, även fast det är svårt. Yasmine, du är otroligt vacker, fin, söt! Du får inte tro att du inte duger för det gör du! Även om folk säger att du inte gör det så duger du EXAKT PRECIS som du är! <3
I love you vännen! :)


Peace and love

Kommentarer
Anonym

kika gärna in på min blogg & kommentera något :)!

2011-04-17 @ 17:55:48 | http://franceaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback