Söndag

Hejsan alla läsare, igår så var jag på egalia som jag sa att jag skulle till med Sarah och hela gänget. Hade faktist ganska kul, alla från götet var i 20 årsåldern och sånt, och inte  min typ direkt, ingen snackade med dom där ifrån kom jag på också. Eller jo jag, fast det var bara för att en brud frågade hur kaffemaskinen fungerade eller om det fanns med kaffe och mjölk i maskinen och visade vilken knapp det var osv. Sen drog sarah, jag var kvar med alla andra Gökhan o dom dära konstiga typerna :)
När egalia var slut gick vi till t-centralen alla 13 pers som vi var, och sedan sa hejdå till alla, förutom jag diana och Gökhan som skulle vänta på bea och sarah i en timme, och sånt, så vi satte oss på trappan och väntade, sedan blev det kallt så vi gick in i kultan och satte oss. Sedan så vare nått slags uppträdande, var en gamal tant som sjöng tantmusik. Mina öron höll på att dö! Sarah kunde tydligen inte komma pga privata skäl som jag vet. Vill dock inte ta det i bloggen eftersom min blogg är allmän och så, så tar inte upp privata saker om mina vänner i bloggen.
Anyway, Bea kom och så åkte vi till Hägerstensåsen och gick till en grill och vi försökte tända på lite papper och skit, gick jättebra i ena stunden och sånt, sedan slockna hela fanskapet. menmen. Sedan blev det en shot med vin och vodka. Sedan drog vi typ för det blev kallt oh jag skulle vara hemma till halv tolv osv.
Söndag: Vaknar klockan elva typ och hör hur Marcus är super glad och skrattar, jag ville egentligen bara sova mer, fast jag gick upp istället och åt lite frukost. Sedan märketr jag att jag är lite småförkyld och har ont i halsen. Jätte trevligt alltså.
Min bror försökte skrämma Marcus men gick inte så jättebra heller, så jag stod vid dörren till köket sedan skrek jag nått och min bror blev jätterädd och skrek till! HAHAHA! Andra gången det där händer! :)
Jag älskar att skrämmas :D
Senare så satt jag och kolla på You're beautiful serien som vanligt haha
Sedan drog jag till Mikka och fårgade ifall om hon ville följa med till donken eftersom jag inte gillade maten hemma så köpte jag 6 scheeseburgare istället.
Sedan blev det att kolla på Bigbrother :D
Så har haft en trevlig helg om vi säger så! :)
'
........................
Blir ingen skola imogron eller nått. 29 dagar utan skola, och plus sommarlov!
Jag hatar min lärare dock. Skiter i ifall om hon skulle läsa detta, hon är i alla fall en äcklig jävla kärring som jag hatar, och jag älskar mitt sms som jag skrev till henne på slutet att hon var en satkärring :D
Har alltid hatat henne och kommer alltid att göra det också! Pungt och slut (Gurkan ur bb som säger punkt och slut)
Peace And Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback