Nytt :)

Hejsan alla läsare, som ni kanske ser så har jag ny design på bloggen! Dock är det en gratisdesign som jag hämtat och lagt in. Gillar den ganska mycket, fast ifall om jag skulle hitta någon annan gratisdesign som är bättre än den jag har nu så kommer jag nog att använda den.
Just nu sitter jag och laddar ned Street fighter plus x  som fanns på ps1, mitt favoritspel, fixade på datorn så att jag kan spela ps1 spel på min dator, om mitt graffe vill sammarbeta dvs.
(Graffe = Grafikkort)
och om jag kommer ihåg hur man gjorde och allt, för en underbar person gick in i min dator och visade lite inatt, jag tänkte bara wtf ?
Menmen ska fråga senare om den personen är inne på msn eller nått. för jag kommer nog inte ihåg haha.



Ska hoppa in i duschen snart. Sen ska jag fixa mig lite och sedan så ska jag på möte med mobila teamet och prata, om skolan tror jag att det är, inte helt säker på att det är det men antagligen.
Jag hoppas dels på att jag ska få börja på klippan (Iv gymnasium för att plugga upp sina ämnen)
Just nu och inte efter sommaren, min bror skulle/ska prata med sina lärare och yrkesvägledaren, och jag med mobila teamet, så får vi se hur det blir ifall om jag börjar där eller så. Vet dock mer när jag kommer hem och allt! :)

Nej nu tänker jag ta och fixa mig i ordning, kan inte sitta framför datorn hela tiden heller för den delen, annars blir mamma arg och tar min dator som vanligt och det vill jag inte, för då kommer jag inte få min dator på ett halvår! *SUCK*


Peace and Love



Kommentarer
Anonym

gick det med grafik kortet eller?

2011-04-30 @ 16:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback