Humlegården igår.

Hejsan alla läsare, igår så var jag i humlegården med massa av awesume ppl!
Nallade deras bilder från facebook eftersom jag är så lat att jag inte orkar leta efter min sladd till min kamera. Så bilderna är Copyrightade av Sarah, Nioosha, Alina  och Robin.. :)
Nu kommer en liten namnrunda om jag hittar biler som finns på alla som var med :)
Bilderna uppladdas som miniatyrer, klicka på dom om du vill se större fromat :)
TittiTildeJessicaKaddi
GökhanRobinSofiaIvanBureAlinaNiooshaDiana
BellaAndreaDisa & LindaSarah <3
MikkaNancyHan ja glömt namnet på
Sedan är det en person till som jag också glömt haha xD
Lyckat där.
The whole gang ;D

Peace and Love




Kommentarer
Anonym

Du verkar ha haft det trevligt med alla :D

2011-04-26 @ 15:18:26
Anonym

Feein blogg §§<3 :33

2011-04-26 @ 15:18:39
Gökhan

Haha Angelica han heter Gustav ;)



Ska ordna en till picknick lite snart ska vi se, ska leta upp en helg med bra väder förhoppningsvis sen tänkte ja hitta en strand ellr nåt annars :)

2011-04-26 @ 18:27:24
Robin

Angelicaaaaaaaaaaa!!!! Var du tvungen att ta just den bilden?? :o

2011-05-04 @ 15:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback