Fredagsmys! :)

Hejsan alla läsare, är helt död och jättetrött verkligen! Min dag har vart helt awesume, gårdagen var det också, dock att jag fick migrän på Egalia som inte var så nice direkt, menmen fick en ipren så det gick över efter tjugo minuter ungefär. Idag så har jag väl inte gjort sisodär jätte mycket, förutom att jag vaknade käkade två mackor till frukost och drack jordgubbs the. Sen så smsade jag Sarah lite och sånt ifall om vi skulle kröka idag på ett ställe ut i helvetet. Fast blev inte så, vi fixade dricka och drack hos mig, så det var jag Sarah, Diana & Mikkis. Elk öl är sjukt vidriga, men billiga! Dock är det 7,5or också. Men ah som sagt vidriga. Fick i mig en o en halv sen kunde jag inte dricka mer!
Imorgon blir det Egalia klockan tre eftersom folk från Göteborgs hbtq ungdomshäng som heter "Elden" kommer till egalia, och för att det är öppet imorgon så ska jag dit, dels Sarah också!
.....
Nu funderar jag på att ta och sova eftersom jag är helt död, och är sjukt trött som jag sa, så godnatt folket!
Peace and Love





Kommentarer
Anonym

du är för liten för att dricka!

2011-04-10 @ 23:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback