Fixa håret + soulsis♥

Hejsan alla läsare, väntar på att kusinen ska komma hit eftersom hon ska färga mitt hår och mammas hår, kanske klippa mig också, har faktist ingen aning om hur det blir med det. Vi får la se, hon kommer om 25 minuter, så jag ska fixa mitt rum det lilla som är kvar!
Sen så ville jag bara säga det att jag saknar min soulsis, och att hon betyder sjukt mycket för mig, för hon är en sån underbar person, hon fixade min Cityville igår, sedan när jag loggade in ungefär för en kvart sedan så blev jag rörd av hennes text som hon skrev i min logg.
"Vill bara säga att du är underbar, ge aldrig upp hoppet om någonting. Du är fin som du är och du borde älska dig själv. En sån vän som du är inte många som har. Angelica, sis. Älskar dig vännen och är glad att du är du. Är glad att jag lärt känna dig. i 2½ år har vi känt varandra and u. "girl your amazing, just the way you are". Se dig i spegeln, där kommer du se en underbar och älskad angelica svensson. Det är inte bara jag som tycker detta, det är många många fler. ♥♥ Hoppas du en dag kommer att se hur underbar och vacker du är!!! Det är du värd. // din soul-sister S."
Du är underbar Soulsister! DU betyder sjukt mycket för mig! <3


font>Peace And Love





Kommentarer
SANNA

Hej Söta du! :D

Vad händer hos dig? :)



Kram

2011-04-16 @ 18:51:29 | http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback