Big brother Dag 66

Big brother har börjat och som vanligt så kollar jag på det! Dock hatar jag att Rondney åkte ut pga röstningen på rodney stoppades i 5 minuter, så han skulle egentligen klarat sig, men eftersom dom i studion eller nått ville att han skulle åka pga alla regelbrott han har gjort, och det är så sjukt! Jag blir arg! :)
Kom på att jag sitter och kollar på teven medans jag sitter och skriver och jag kollar inte ens vad jag skriver .
Jag är duktig flicka.. NOT :D
Gurkan eller Simon kommer vinna that's it!
Dock har jag missat big brother minst 4 eller fem gånger varje fredag på grund av att jag vart ute.
Men nu tänker jag kolla klart på Bb! :)


Peace and Love




Kommentarer
Azzie

Hej! Har startat en ny blogg och skulle vara väldigt tacksam om du kikade in och lämnade en åsikt! :)

2011-04-26 @ 23:26:46 | http://sandralouiseisabelle.blogg.se/
Anonym

Vem hejar du på? :)

Jag gillar Simon han e bäst !! <3

2011-04-29 @ 19:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback