Tokio hotel konserten är en stor saknad!

Hejsan alla läsare, fick att tänka på Tokio Hotel konserten som vanligt, nej men alltså jag saknar den som helvette. Ursäkta mitt ordspråk men man måste ju vara ärlig, saknar alla som jag var med under konserten också! Det var så underbart, jag kommer ihåg att jag låg och sov, Jannika ringde mig vid halv sex, jag springer till tunnelbanan och ja allt sånt, sen när jag väl kommer dit känner jag hur kallt det är, stod egentligen för mig själv i ledet, men sedan så såg jag min kompis Sofie och frågade om jag kunde få stå med dom så det fick jag och då stod vi ju hela ledet i 13/14 timmar. Eller om det var 12. Men halva dagen var det i alla fall vi köade. Kallt som satan också. Minst -25 Snacka om att man frös ju.
Åh alltså snön påminner mig om konserten, speciellt när jag fryser om mina fötter. Gud jag kommer ihåg när jag satte mig på mina fötter sen när jag skulle ställa mig upp. Jag kände inte mina fötter på minst tio minuter!
Gud vad jag saknar konserten..
Här är också en bild på när vi satt och frös! :P


Det är absolut minnen!
Ett minne jag ALLTID kommer att bära med mig.

Åh! JAG VILL TILLBAKA OCH HA EN BÄTTRE KAMEERA!! :)


Vackra pojkar! :)


Peace and love!



Kommentarer
Sara

Sv; aa, dej minns jag :)

2010-11-22 @ 17:00:14 | http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback