Tankar och känslor 2.

Allting känns bara så himla fel hela tiden, att må så dåligt att man inte ens orkar gå upp till skolan på morgonen och alltid gråta sig till sömns. Jag har bara legat i sängen hela dan idag, det tänker jag fortsätta att göra, tänker inte gå upp ingenting jag orkar inte att mitt liv ska vara såhär som det är, att må dåligt och allt sådant skit.
Verkligen inte okej, jag vill kunna må bra på riktigt istället för att fejka att jag mår bra. Finns bara några jättefå tillfällen som jag har vart riktigt glad för dagen.
Men nu är allt bara svart för mig. Jag önskar ingenting annat än att vara lycklig och glad.
Att vara deprimerad och ha panik ångest är som om världen skulle gå under. Nej men smärtan i bröstet och när man får så svårt att andas och tårarana bara rinner ned för kinden.
Jag har inte fått några tabletter heller för att mamma inte vill att jag ska ha deprisionstabletter.
Men det är kanske det jag skulle behöva just nu.

Sen att på morgonen så hör man hur min bror bankar på dörren när jag har världens huvudvärk och skriker att jag skulle ha gått till skolan gör det ännu värre. Jag har fortfarande ont i huvudet men jag orkar inte bry mig om någonting längre..
Jag vill bara kunna må bra ingenting annat.
Jag var lycklig ett tag med en viss person som lämnade mig utan att ens lämna ett spår..


Peace and love


Kommentarer
Carolina

Istället för att bara klaga på hur du mår, kanske du ska börja göra någonting åt det. Du säger att du bara vill må bra, men tror du att bara ligga i sängen gör det bättre? Du slösar bort ditt liv. Det låter antagligen som att jag bara trackar ner på dig, vilket jag faktiskt inte gör: "försöker" hjälpa dig. Men det är ingen annan som kan ändra på dig, bara du själv, och jag tror att du måste ändra ditt sätt att tänka. Bli mer motiverad av livet och allt det bra. För tyvärr tror jag inte det hjälper att ligga i sängen hela dagarna och bara gräva ner sig ännu mer i sin depression.

2010-11-30 @ 13:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback