Sorry

Hejsan alla läsare ,tyvärr har jag inte kunnat blogga någonting. Mamma har tagti min dator igen.!!
Men nu bloggar jag!
Det går bra i skolan också för den delen!
Just nu sitter jag och lyssnar på Black veil brides - Perfect Weapon
Har också var med min kontakt person, och vi lagade mat hemma hos henne! Det blev gott,
sedan så har mikkis sovit här från fredag till söndag!
Men jag ska gå in i mitt rum och plocka upp lite grejer så jag kan dammsuga och sånt.
Jag har haft en fin vecka om vi säger så.
Jag fryser som fan, så jag ska gå och fixa lite te att dricka.

Emochan är borta också! Vilket jag är sjukt glad över!
Nu hoppas man på att Emochan är borta nu och inte kommer tillbaka.
Den hemsidan har orsakat så mycket skit, jävligt mycket dkit d.v.s.

Nej nu tänker jag ta och fixa te och sedan dammsuga mitt rum!

Peace and love


Kommentarer
Ammi

haha ah :p gummmaaan :D:D:D söt blogg!

2010-11-20 @ 01:21:06 | http://amiofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback