Söndag.

Hejsan alla läsare, vaknade inte för så länge sedan, kanske en timma sedan.
Har precis ätit lite frukost, och snart tänkte jag hoppa in i duschen.
Sen så blir det väl att hjälpa mamma med bullarna, så nu medans de gäser (stavning?) så bloggar jag!
Men måste duscha också, har hårfärg kvar i håret sen i torsdags!
Hade så tråkigt så jag gick och köpte hårfärg. Dock är jag fortfarande förkyld som irriterar mig ännu mer.
Menmen,
juste! Jag ska lägga in några bilder ifrån helgen! :)




Ja som jag sa, jag färgade ju håret förut :)
Jag är fortfarande ganska irriterad från igår också, även fast jag absolut inte vill tänka på det så kommer det upp i alla fall. Alla ord allting. GAH!


Nej nu tänker jag ta och duscha!

Peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback