Jahapp..

Jag är fortfarande sur. Eller mer frustrerad, känner hur jag kokar av ilska just nu..
Men nu vet jag i alla fall vad jag tänker göra! Jag tänker inte lägga ned tid och energi på en idiot som inte ens vill lyssna eller bry sig om vad man säger. Han är inte värd det, han vet inte vad han går miste om. Men det är hans val, men seriöst, vem fan blir tillsammans med någon man precis gjort slut med och sedan dagen efter så frågar man på en annan. Desperat? Eller bara allmänt kall.
Nej nu orkar jag inte sitta och tänka på honom något mer, finns fler killar och tjejer i världen, så får väl ta och leta lite, kanske inte hittar, men man får väl vänta tills någon verkar intresserad.
Som alla säger killar är idioter, det är SANT. Det finns ju vissa anledningar till varför tjejer blir lesbiska nu för tiden, för att killarna alltid är otrogna och ja allt sånt där.
Det förvånar mig inte ett dugg!
Nej nu tänker jag ta och ladda ned lite filmer så jag kan kolla på någon film eller någonting.

För er som inte förstår, så är det så att det är slut mellan mig och chrilz. Dock hette han tydligen marcus..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback