Helg plus irriterad.

Hej alla läsare, är sjukt irriterad, orkar verkligen inte sitta och skriva varför just nu.
Men en sak jag är singel, och allt var bara ett jävla fiasko säger jag bara. Jag hatar honom. Att han ens kunde kalla mig att ja är  självisk,inkompetent, skiter i det mesta, tänker inte på ditt liv, är pessimist , tror du kan bli älskad vad du än säger , är mobbad utan att göra något åt det , är f12 ,
Vafan är det för jävla stil ?
Okej nu orkar jag helt enkelt inte tänka på det.
Var med Sarah, Cassi och Krille igår! Vi hade verkligen jätteroligt tillsammans igår!
Sarah och hennes skrattanfall och allt! Ja en fin fredag säger jag bara, just nu känns det som om klockan är tio eller nått eftersom vi var vakna hela natten, vi somnade en liten stund men sen så väckte KRILLE OSS FÖR HAN SNARKADE! fyfan så  högt han snarka!
Angelica har färgat håret svart också.
Jag är sur och hatar en person så jävla mycket just nu.
Är så jävla irriterad att jag behöver en boxningssäck att slå på tills jag är helt slut!
....
Nej nu tänker jag fixa lite på facebook!
Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback