försöker att tänka på annat.


Finns ingenting som är bra just nu, men jag försöker att koppla bort det som får mig att må dåligt, även fast det är svårt, men men.
Som jag skrev förr, jag är två olika personer ena ser man glad, den andra ledsen. Ena sidan som jag visar andra sidan som jag döljer så mycket som det går.
Jag orkar inte leva bland mörker hela tiden.
Familjen finns ju till hands, men det är ganska svårt att kunna prata, det är det som jag har svårt för, jag kan bara skriva ned mina känslor, även ifall om jag skulle kunna prata skulle saken inte göra det bättre, för vissa kanske det lättnar, men inte för mig, inte ett dugg.
Jag vill liksom kunna leva mitt liv så gott som möjligt, men hur ska det gå när man mår så piss att man alltid tänker på döden och massa andra saker ?
Jag vill inte tänka på det, känner bara massor av smärta inombords hela tiden.
Jag orkar inte äta orkar inte göra nått, ligger bara i min säng. Det är det ända jag gjort idag. Jag har inte ens pratat med någon. Bara skickat sms och vart inne på msn och chattat med mikkis och sannis.

Jag vill gråta och få ut allt, men mina tårar vill inte komma.
Kanske inte ens kommer få bo hemma längre för att jag inte sköter skolan heller, även fast jag vill sköta den så går det inte när jag mår så pass dåligt att jag bara ligger i sängen och inte gör någonting alls.

Att allt ska vara så jävla svårt för.. >':

Tänkte lägga upp en bild som jag tog igår.


Peace and love.


Kommentarer
Ammi

gummmaaaan :)

2010-11-25 @ 11:38:14 | http://amiofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback