Sitter i skolan och är orolig.

Hej bloggen, sitter i skolan nu, har precis vart ute och tagit frisk luft om vi säger så.
Vill igentligen vara hemma, är sjukt orolig för mamma. Vill inte att hon ska kolapsa medans vi inte är hemma, vill inte att hon ska vara hemma själv överhuvud taget. Det är jobbigt att bara se hur mamma mår dåligt, det får mig att må dåligt också.
Jag mår ju dåligt hela tiden om vi säger så, jag är ju bra på att dölja allt, döljer det inombords. Visar alltid fejkade leenden och skratt. Finns bara vissa tillfällen som dom förblir äkta. Vem vill ha det så? Jag vill inte ha det såhär, men jag vet inte vad jag ska göra för att få det att bli bra igen heller.
Sen att man är olycklig också, vem vill vara olycklig?
Jo finns bara en och det är olyckan.
Den/Det är ju olycklig.
Jag vill kunna känna att jag lever i verkligheten och inte i en mardröm..
Men nu måste jag gå.
Men skriver mer sen när jag kommer hem
Puss!


Kommentarer
dennis

Shit, stackars din morsa :o

2010-05-24 @ 13:18:54
Danne

Tjennare angelica, snygg blogg du hade! ;)

Stackars din mamma. Kan förstå att du är orolig.

Livet är upp o ner tyvärr.

2010-05-24 @ 13:19:51
Nicolina ♥

sv; tack dsm! :)

2010-05-24 @ 16:42:46 | http://nnicolinagustavsson.blogg.se/
Sara

hej :)

fin blogg!

kikade in genom bloggextra och tänkte lämna ett litet spår!

Just nu har jag frågestund på bloggen. skulle vara trevligt med en fråga från dig :)

puss&peace

2010-05-24 @ 20:10:45 | http://ensara.blogg.se/
Pernilla

men herregud, fan vad synd.

Stackars din mamma, hoppas hon kryar på sig!

Kram Pernilla!

2010-05-24 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback